Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helpt bij jouw niet HHAHAHAHA :lol:WVK Performance zei:kannone zeg....
weer die lelijke italiaan....
ik ga maar kyosho rijden denk ik :roll:
proest.... dat zou een giller zijn zeg!Beethoven zei:En ik denk dat alberto er ook een mega heeft ingestopt8) :lol: :evil:
denk je?Beethoven zei:Helpt bij jouw niet HHAHAHAHA :lol:WVK Performance zei:kannone zeg....
weer die lelijke italiaan....
ik ga maar kyosho rijden denk ik :roll:
Beethoven zei:heeft serpent helaaml geen rijders meer 8) :roll: :wink:
Bart_Banaan zei:Geplaatst: Zo September 04, 2005 8:19 pm
O ja, ik weet ook nou wie ik moet tippen voor de prijzen:
1 - Lamberto Collari
2 - Daniele Ielasi
3 - Takaaki Shimo
Roelof zei:Bertin lag op winst maar na 20 minuten deed hij een bandenwissel terwijl de rest dat op 30 minuten deed. Onduidelijk als het gepland of ongepland was maar 1 bandenwissel extra heeft hem zijn nek omgedraait.
Hoe het met Collari zit snap ik ook niet, had een 19e tijd en in de laatste heat als een duveltje uit een doosje naar een 5e tijd. Mike had de geruchten opgevangen dat Collari een toevoeging aan zijn brandstof had gedaan....
Dan strak de halve finale rijden en dan daarna de finale winnen......
PieterB mocht het terrein van de club niet op
Een conflictje over het circuit in VRC naar horen zeggen....
Powerpete zei:t is jammer dat ze nu weer de plank misslaan bij serpent... begrijp niet waarom ze dat hele motoravontuur niet de deur uitgooien en zich op de core bussines richten, auto's maken, en dan gewoon de keus aan de klant laten........ motorgoeroes genoeg, Alberto wist ook 2 picco's in de finale te krijgen.....
Powerpete zei:begrijp niet waarom ze dat hele motoravontuur niet de deur uitgooien en zich op de core bussines richten, auto's maken, en dan gewoon de keus aan de klant laten.....
Roelof zei:.... Serpent heeft namelijk een aanhang die het merk aanbidden en dus alles van Serpent kopen, dus ook de motoren. Betekent dus dat bij iedere klant meer winst te halen is als er bij een kit de motor mee geleverd wordt.....
Powerpete zei:t is jammer dat ze nu weer de plank misslaan bij serpent... begrijp niet waarom ze dat hele motoravontuur niet de deur uitgooien en zich op de core bussines richten, auto's maken, en dan gewoon de keus aan de klant laten........ motorgoeroes genoeg, Alberto wist ook 2 picco's in de finale te krijgen.....