Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Chielos zei:overigens over 2 jaar zal het WK zijn in: Argentinie, Buenos Aires
Chielos zei:goed nismo, hoe bedoel je meer trainen, wou jij daar ook heen?
Ik ben wel van plan te gaan iig!
M7H zei:Powerpete zei:t is jammer dat ze nu weer de plank misslaan bij serpent... begrijp niet waarom ze dat hele motoravontuur niet de deur uitgooien en zich op de core bussines richten, auto's maken, en dan gewoon de keus aan de klant laten........ motorgoeroes genoeg, Alberto wist ook 2 picco's in de finale te krijgen.....
wel leuk, want R&B zijn core bussiness is het maken van motoren, en die slaan toch ook wel aardig de plank mis op dit moment......
maar die fanaten komen nooit op het circuit...das jammerPowerpete zei:en ja inderdaad, zeker de fanaten zullen alles van Serpent willen hebben, tot aan hun onderbroek aan toe, maar ik had toch wel gehoopt op wat meer resultaat in de combinatie Picco/Mega , blijft jammer dat dit uitgebleven is..............
Beethoven zei:UHHHH Salven was overgestapt naar een picco gingen de geruchten
Daar geef ik je helemaal gelijk in ja.....M7H zei:Op dat niveau ligt het allemaal zo dicht bij elkaar....
Salven kwam na een halve finale van 1/2 uur, 0.7 seconde tekort voor een finale plaats....
Hij was in deze 1/2 finale 6 seconden langzamer dan de uiteindelijke wereldkampioen.
Waar hebben we het dan nog over.....
hier kijk maar....
http://www.messinaworlds.com/risultati/10-09/semifinale a.pdf
dus wat dat betreft heeft de Mega motor het toch wel goed gedaan dacht ik zo........