Messina, here I am !!!!

Roelof zei:
Tja... ik weet het ook niet maar ben nergens iets tegen gekomen dat dit zou gebeuren....

Mijn persoonlijke mening is ook dat de voorzitter van de EFRA niet zo ook de voorzittersfunctie van de IFMAR kan nemen. Maar ja, als je niet bekend maakt staan de kandidaten ook niet in een rij.

De vorige voorzitter IFMAR was ook voorzitter van FEMCA de aziatische tak. Ben het wel met je eens dat een scheiding van functies beter zou zijn, Maar erg veel geschikte kandidaten zou ik ook niet weten. De meesten die geschikt zijn hebben nu ook al functies in de andere organisaties.
 
[quote="NismoGaaf stukkie! Dit soort schrijvers zouden hier moeten posten.... al weet ik niet wat een doefke is ...[/quote]


Ik zal er u eens een geven op de nitrotour, je mag kiezen waar :-)
 
willywuyts zei:
[quote="NismoGaaf stukkie! Dit soort schrijvers zouden hier moeten posten.... al weet ik niet wat een doefke is ...


Ik zal er u eens een geven op de nitrotour, je mag kiezen waar :-)[/quote]

Hmmm ik rijd niet, mijn zoon wel ... :lol:
 
Goed, het WK verslag van Salven staat online....
http://www.mytsn.com/publ/publmem.asp?pid=11390

Er is gereden met MEGA, niet met PICCO motoren, dus die roddel is ook de wereld uit.
Er hadden 4 serpents in de finale kunnen staan als de 1/2 finale sneller was gestart........
De Mega was dus niet langzaam, alleen wat kapotte pluggen, vandaar die Picco koelkop (op aanraden van A. Picco) omdat de Mega koelkop andere vibraties met zich mee brengt, waardoor de pluggen stuk gaan, dus die roddel is ook de wereld uit.

Roelof heeft een goeie uitleg gekregen waarom de 3 motoren regel op deze manier niet ideaal is......
 
M7H zei:
Goed, het WK verslag van Salven staat online....
http://www.mytsn.com/publ/publmem.asp?pid=11390

Er is gereden met MEGA, niet met PICCO motoren, dus die roddel is ook de wereld uit.
Er hadden 4 serpents in de finale kunnen staan als de 1/2 finale sneller was gestart........
De Mega was dus niet langzaam, alleen wat kapotte pluggen, vandaar die Picco koelkop (op aanraden van A. Picco) omdat de Mega koelkop andere vibraties met zich mee brengt, waardoor de pluggen stuk gaan, dus die roddel is ook de wereld uit.

Roelof heeft een goeie uitleg gekregen waarom de 3 motoren regel op deze manier niet ideaal is......

En wat men schrijft is altijd waar. :evil:
 
Nismo zei:
M7H zei:
Goed, het WK verslag van Salven staat online....
http://www.mytsn.com/publ/publmem.asp?pid=11390

Er is gereden met MEGA, niet met PICCO motoren, dus die roddel is ook de wereld uit.
Er hadden 4 serpents in de finale kunnen staan als de 1/2 finale sneller was gestart........
De Mega was dus niet langzaam, alleen wat kapotte pluggen, vandaar die Picco koelkop (op aanraden van A. Picco) omdat de Mega koelkop andere vibraties met zich mee brengt, waardoor de pluggen stuk gaan, dus die roddel is ook de wereld uit.

Roelof heeft een goeie uitleg gekregen waarom de 3 motoren regel op deze manier niet ideaal is......

En wat men schrijft is altijd waar. :evil:


Dat weet je toch nooit.... dus je kan 't maar beter geloven...
 
M7H zei:
Roelof heeft een goeie uitleg gekregen waarom de 3 motoren regel op deze manier niet ideaal is......

Nou,

noem het een goede uitleg.... je mag immers naast de 3+2 motoren nog 4x een rebuild doen dus wel de hele motor per keer open....
Als je het goed doet verbruik je maar 5 tot 7 liter, dat is voor een normale motor de levensduur totdat de drijfstang kritisch wordt, dat bij de Mega de drijfstang na 2 liter al kritisch is is een ander probleem.

En cheaten probeert iedereen.
 
ja tuurlijk michael zal zeggen dat ie met picco motoren reed. Hij ontwerpt die Mega motoren lijn samen met A. Picco! Denk je nou echt dat ie dan gaat zeggen dat hij met picco reed.....

Overigens zag je inderdaad een groot voordeel voor de mannen die al 40 dagen daar aan het trainen waren geweest zoals Collari, Bertin, Tironi. Die hadden de juiste motoren mee genomen en heb ik maar 2 keer zien wisselen....Dus ja goed inderdaad iedereen doet het op zijn eigen manier!
 
Hoe de binnenkant van de motoren eruit ziet kun je niet weten, feit is wel dat Rick met een Mega blok reed (foto van jaap zijn site) ook is het een feit dat Mike Myers ook de opmerking die geplaatst werd over de wissel naar Picco heeft ontkrachtigd, immers hij heeft ook gezien dat er met Mega blokken werd gereden, alleen de kop was dus van Picco.
En waarom was de kop van Picco, nou vanwege de vibraties blijkbaar die in de Mega kunnen zitten (Steven reed wel probleemloos met Mega kop).

Nu kan ik ook vrij makkelijk aan Picco koppen komen, dus ik ga dat ook eens proberen.......
 
dan hebben jou informanten niet goed op zitten letten! Steven kreeg de 3 de qualificatie van KHM een blauwe PICCO koelkop. En ik weet ook wel dat rick met een Mega reed gezien het ZX-21 carter, en ik naast hem aan de pittafels stond.

Maar ik weet ook dat rick maandags, ZX-21s kreeg van Alberto picco met Blauwe carter deksel, dat wil zeggen een orgineel picco carter deksel. Dus het was ook deels een picco motor!
 
Feitelijk zeggen we hetzelfde Michiel... :mrgreen:

Dat Steven met een Mega reed heb ik uit het wedstrijd verslag van Salven, waarin hij alleen heeft gezegd dat Steven blijkbaar geen probleem had met het kapot gaan van pluggen, vandaar.

En als Rick reed met een ZX21 "S", dan snap ik dat ze niet snel genoeg gingen, want de "S" staat voor Sport...
Of was het een typ foutje van je.... :wink:
 
Back
Top