Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Roelof zei:Tja... ik weet het ook niet maar ben nergens iets tegen gekomen dat dit zou gebeuren....
Mijn persoonlijke mening is ook dat de voorzitter van de EFRA niet zo ook de voorzittersfunctie van de IFMAR kan nemen. Maar ja, als je niet bekend maakt staan de kandidaten ook niet in een rij.
willywuyts zei:[quote="NismoGaaf stukkie! Dit soort schrijvers zouden hier moeten posten.... al weet ik niet wat een doefke is ...
M7H zei:Goed, het WK verslag van Salven staat online....
http://www.mytsn.com/publ/publmem.asp?pid=11390
Er is gereden met MEGA, niet met PICCO motoren, dus die roddel is ook de wereld uit.
Er hadden 4 serpents in de finale kunnen staan als de 1/2 finale sneller was gestart........
De Mega was dus niet langzaam, alleen wat kapotte pluggen, vandaar die Picco koelkop (op aanraden van A. Picco) omdat de Mega koelkop andere vibraties met zich mee brengt, waardoor de pluggen stuk gaan, dus die roddel is ook de wereld uit.
Roelof heeft een goeie uitleg gekregen waarom de 3 motoren regel op deze manier niet ideaal is......
Nismo zei:M7H zei:Goed, het WK verslag van Salven staat online....
http://www.mytsn.com/publ/publmem.asp?pid=11390
Er is gereden met MEGA, niet met PICCO motoren, dus die roddel is ook de wereld uit.
Er hadden 4 serpents in de finale kunnen staan als de 1/2 finale sneller was gestart........
De Mega was dus niet langzaam, alleen wat kapotte pluggen, vandaar die Picco koelkop (op aanraden van A. Picco) omdat de Mega koelkop andere vibraties met zich mee brengt, waardoor de pluggen stuk gaan, dus die roddel is ook de wereld uit.
Roelof heeft een goeie uitleg gekregen waarom de 3 motoren regel op deze manier niet ideaal is......
En wat men schrijft is altijd waar. :evil:
M7H zei:Roelof heeft een goeie uitleg gekregen waarom de 3 motoren regel op deze manier niet ideaal is......
M7H zei:Feitelijk zeggen we hetzelfde Michiel...
want de "S" staat voor Sport...
Of was het een typ foutje van je.... :wink: