Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Theo,Ton, Ralf en nog vele anderen die ik ken.
Mijn motivatie om wat selectief een meeting of showtje af te struinen is om bekenden weer te zien, moet ook wel wat kieskeurig zijn want ik moet 3 van de 5 weekenden keihard werken.
Of ik nu met een piep Trojanetje of ander simpel gebakkie sta te sturen, beleef er net zoveel plezier aan dan mijn wat gecompliceerdere kisten, kan mij wel vergapen aan wat een heleboel andere vliegers/bouwers maken kunnen met juist vaak beperkte middelen, van mijzelf vindt ik dat ik onderaan de meute thuishoor voor wat betreft schaal en afwerking van een model.
Dat ik soms ook met (stille) turbines rondvlieg heeft meer met mijn technische interesses te maken ( doe alles zelf aan de turbines ) dan dat ik misschien een minderwaardig ego zou hebben :wink: daarom ook wat mindere afwerking aan mijn modellen en meer aan de techniek, een dag heeft nu eenmaal 24 uur en een week 7 dagen, en time fly's in mijn beleving.
Mijn grootste makke is dat ik net als Jan razend enthousiast ergens aan begin maar daarna heel veel energie moet steken om een project enigszins bevredigend af te ronden, min of meer goed vliegend maken en dan schiet de mooie opschaling er vaak bij in.
Eerst maar eens de FW netjes af zien te bouwen en goed vliegend te krijgen, als er tenminste geen andere projecten tussendoor sluipen.( zoals b.v. en Morane Saulnier mooooooi )
Groet Ger.