Hey,
Vandaag had ik een vrije middag dus ik heb weer lekker wat dingen kunnen doen. Ik ben als eerste begonnen met het eropzetten van de schroefas koppeling, dit was zo gedaan. daarna heb ik de plaat aluminium gepakt en hier heb ik een koelblokje voor mijn regelaar uitgezaagd, eventjes netjes de hoekjes enzv afgerond zodat het niet door mijn krimpkous heen zou prikken en zodat het er ook een beetje mooi uit zag. Dit is het resultaat:
Let maar niet op de kwaliteit van de foto's want die zijn echt bagger, lang leve te telefoons

Laten we maar zeggen dat het is om een indruk te krijgen van hoe het er ongeveer uit ziet.
Hier nog een foto:
Daarna ben ik begonnen aan een nieuw blokje voor de 400-600 adapter, dit is het resultaat van beide blokjes:
Ik ben er zelf best wel tevreden over, het moet alleen nog wel eventjes netjes blank gemaakt worden want het is nu nog een beetje vuil aluminium.
Ondertussen zat mijn pa is de kijken en hij vroeg wat voor feds er nou opzaten. toen ik het hem vertelde en hij een datasheet had gevonden van de feds zei hij dat het goede sterke feds waren die elk wel 50 ampere konden hebben. ook zei hij dat ze bijna geen warmte produceren en dat waterkoeling waarschijnlijk voor mijn gebruik nieteens nodig zou zijn. (ik ga het er wel opmaken

) ook de microcontroller aan de andere kant vond hij erg mooi, hij vertelde mij dat het een goede sterke microcontroller was die hij zelf ook gebruikte voor verschillende dingen aan boord. Als ik het zo hoor is het niet slecht.
Daarna ben ik verder gegaan met het installeren van de ubec in mijn snelheidsregelaar, dit is allemaal erg mooi gelukt en er komt nu een prachtige spanning van 6,4 volt op de draadjes te staan en mijn servo's bewegen super snel in vergelijking met de 5 volt waar ze eerst op draaide
daarna heb ik de draden van de nood-uit nog verlengt en de goudstekkers aan de regelaar gesoldeerd. Nu alleen nog het koelblokje afmaken en dan kan de regelaar in het krimpkous.
Ik had op de planning staan om zaterdag te gaan varen maar we moeten nog even kijken of dat gaat lukken i.v.m. een druk schema.
Ik laat nog wel van me horen.
Groetjes,
Jelmer