Hey,
pas de etti ontvangen. gelijk viel mij op dat hij kleiner was. verder zag de ingegoten print er ook goed uit. vandaag de boel in de boot gezet en ook nog wezen varen.
ik kan maar 1 ding zeggen: eens een etti altijd een etti. heerlijk gewoon, makkelijk in te stellen en gewoon niet doorbranden maar doen waar hij voor gemaakt is.
vandaag is het de eerste keer dat ik zelf gestopt ben met varen en niet de boot ermee is gestopt

toen ik de kap openmaakte was ik nog blijer, de motortemperatuur en de regelaar temperatuur bleven na een paar minuten varen keurig. ook de lipo was goed koud.
ook stond er helemaal geen water in de boot

1 velltje was een heel klein beetje nat maar dat is echt te verwaarlozen voor die tijd en dingen die ik gedaan heb.
de boot maakte ook een keer een duik maar het was laag water, toen ik hem na de duik terughaalde zal ik dat de punt bijna helemaal in de bagger zat, mazzel dat hij er nog uitkwam

. binnenkort wil ik is op spiegelglad water gaan varen, vandaag was het eigenlijk iets te ruig.
nu moet nog blijken hoe alles zich verder houdt maar ik geloof dat het helemaal goed is zo. zodra ik een paar accu's succesvol heb kunnen leegvaren ga ik die (inmiddels stovvige) verfbussen maar is pakken en de boot dan eindelijk spuiten.
al met al een succesvolle dag vandaag. de prop zal ook binnenkort binnenkomen en dan is de boel helemaal compleet.
ik laat nog van me horen
Groetjes,
Jelmer