Mick Reeves Sopwith Camel

Foto Card-reader gekocht, werkt perfekt

Deze 2 stonden nog op mijn camera
Wel bijna hetzelfde shot maar toch wel mooi dacht ik

7194483da2e84fce7.jpg

7194483da2e8edadb.jpg

Daar staat toch maar even 5x 18 meter solartex :p
Tot zaterdag!

Groet, Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Aardig is dat - als jullie met z'n vijven tegelijk vliegen, kan je zien wat je eigen kist is aan de wielen!
Beide foto's zijn net een beetje krap... jammer. Als er 5 staan wil je er toch 5 zien hè.
Bovenste vind ik het mooist; geen hek!
Als je een volgende keer de camera nog iets lager houdt dan krijg je een 1:1 perspectief...

Ik kon het niet laten Ralf, deze mooie foto van jou leende zich gewoon hiervoor....... :D

5958483e60e9d71ac.jpg

Gaaf Teus!

Zou zo een plaatje uit 1918 kunnen zijn!
Hopenlijk kun je zaterdag nog wat moois schieten :D

Groet, Ralf

Zou zo een plaatje uit 1918 kunnen zijn!
Nou... behalve dan dat foto's uit die tijd nooit zo veel detail laten zien!
Misschien hadden ze al wel redelijke lenzen, maar de foto-emulsies stelden nog niks voor - hooguit bij grote glasplaat-negatieven...

Ja, dat ziet er heel authentiek uit!:p
Even mezelf corrigeren: waarschijnlijk waren ALLE negatieven uit de eerste WO glasplaat, ik denk dat rolfilm pas rond de tweede wereldoorlog in gebruik kwam, maar ik weet het niet zeker...

Gewoon met "filmkorrel" en "stof en krassen" in CS2 en/of Elements 6.0.
Vervolgens nog met "lenscorrectie" nog wat vignetering (in de hoeken) aangebracht.

Hoi Ralf,

een beetje laat, maar gefeliciteerd met de maiden. En een mooie foto van Wouter, net of je iin de eerste wereldoorlog bent. Geniet van de verdere vluchten.

Groetjes, Edwin

Ralf,

ik zal proberen in het week-end enkele foto's van Borken kan mailen. Die heb ik gemaakt vanaf de grond en geven dus weer een ander beeld. :zon::zon:
Die zijnn het bewerken zeker waard...:lol:

Groet,

Martin

Het kon zomaar weer 1918 zijn!

Topkist Ralf :thumbsup:

59584842edb0a483f.jpg

Je maakt me weer blij Teus met je mooie foto's!
Bij het draadje van Oss stonden er ook al vele mooie geplaatst door je, super! :thumbsup:

Zit nog steeds een beetje in de rats met die suffe radslag landing van gisteren, deze plaatjes doen me goed :D

(zal volgende keer toch maar weer beter naar Martin luisteren als hij zegt dat het stationair te hoog staat :oops:, de kist kwam hierdoor ook gewoon te hard binnen, naast een klein beetje cross-wind)

Nu ja, volgende week de boel maar weer uitrichten en spannen :mad:

Groet en dank, Ralf

P.S. wat is die DVIII mooi in het echt! :thumbsup::thumbsup::thumbsup::worship:

Hoi Ralf,

Als ik de landing terugziet op het filmpje van PH AJH denk ik niet dat hij te hoog stationair stond. De landing was perfect, maar op het laatst draaide hij door de crosswind in de wind, kon je niets aan doen. Juist met wind moet je hem wat sneller binnenvliegen om goede controle te houden denk ik.

Hier nog het origineel van de bewerkte foto 2 posts terug.

Gr. Teus

59584842eb5a7b5c9.jpg

Juist met wind moet je hem wat sneller binnenvliegen om goede controle te houden denk ik

Misschien wel, maar voor mijn gevoel had hij toch nog net ff iets te veel snelheid
Was hij langzamer gegaan dan had hij wel de neus in de wind gezet, maar de radslag waarschijnlijk niet gemaakt
Hoe dan ook, shit happens :rolleyes:

De plaat is weer TOP! :thumbsup:

Groet en dank, Ralf

Helemaal met Teus eens daar viel niets meer aan te corrigeren en ja cross-wind zal altijd een gevecht blijven :( soms win je :D en soms verlies je :rolleyes:

Schitterende foto doet de kist eer aan.

Ton

Back