Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lekkere vakman danEr zijn delen bij waar allemaal lopers op zitten, en de kabine heeft hij helemaal verkloot.
~Hallo,
Ik ben net terug van de spuiter die mijn kraan gespoten heeft.
Nou mijn hele weekeinde naar de klote.
Ik had hem aal een paar keer gezegt dat hij dun moest spuiten, maar dat heeft hij dus niet gedaan. Er zijn delen bij waar allemaal lopers op zitten, en de kabine heeft hij helemaal verkloot. Dus hij mag het nog een keer overdoen, hoewel ik er weinig vertrouwen in heb. De vraag is nu hoe krijg je 2componenten verf ergens vanaf zonder te schuren?
Dus of hij voor Bemmel klaar is, is nog meer de vraag.
hallo alemaal,
Ik ben vandaag bij de spuiter langs geweest, en heb met de baas gesproken. Deze was zaterdag nadat ik weg was, nog gebeld door de aanwezige collega en is meteen wezen kijken.
Hij baalde behoorlijk dat het zo gelopen is, en zal het hoe dan ook oplossen, ook al wordt het overwerk.
Omdat ik dit wel een fatastische instelling vond, heb ik ze maar geholpen met het wegschuren van de zakkers, ik ben immers deze week vrij. Dit ging verassend goed al zeg ik het zelf. Ik heb maar een paar kleine plekjes door de verf heen geschuurd. Als het goed is hebben ze deze middag de delen weer gespoten en kan ik ze morgen ophalen.
Ik kan niet wachten zodat ik morgen met opbouwen kan beginnen, en dan eindelijk naar 2,5jaar bouwen alles voor het eerst gaan testen.
zandstralen?
Nou, hier zandstralen loopt men risico op putjes in het oppervlakte of pokdalig zogezegd. Heb je fijn grit, dan kun je fijner resultaat verwachten.
Hallo Zore,
Parelen met heel fijn zilverzand, dan krijg je een heel mooi resultaat hoor, mooi glad en alle aanslag is dan goed weg, geen kans meer op oxidatie, wel direct in de etsende primer spuiten !!!