Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Ik heb v.d. week alvast de basis van de bak gemaakt en deze laten tig lassen. Er moeten nog wel oren aan, de randen moeten nog worden opgedikt en er moeten nog tanden aan.
Meteen maar de grootste bak genomen (orgineel 2,5 meter breed). het is wel een joekel hoor. de inhoud van een 1,5L fles kan je er zo inschudden zonder dat hij overloopt.
Dat schiet wel lekker op, de vrachtwagens zijn met twee scheppen al vol.
Hallo allemaal,
Hier ben ik weer. Ik heb de afgelopen weken op het duiste forum gezeten, omdat daar meer te beleven is qua graafmachines dan hier.
http://www.modell-baustelle.de/index.php?form=PostAdd&threadID=1592
Maar toch weer een update.
Ik heb alle grijze delen gespoten. Ik heb dit thuis moeten doen, dus had hiervoor een tent gebouw in de hobbykamer. Echter het spuiten met een klein compressortje ging niet echt geweldig, en ik had overal spuitnevel ook buiten de tent. Dus het geel laat ik spuiten door een auto spuiter, even afwachten wat het resultaat is.
Ik heb alle delen nu geschuurd en ontvet (dit heeft me wel 3dagen gekost en heb geen vingers meer over) en in twee kisten vezamelt.
De onderwagen zit nu helemaal in elkaar, dus nu de rest nog.
Tevens twee kunppels voor de zender gemaakt voor het aansturen van de rijmotoren.
Te zien is dat de armpjes van het terugveer mechaniek verschillende lengtes hebben. Dit is gedaan om het terugveer koppel gelijk te houden.
De ene zit nu eenmaal dichter bij het draaipunt van het vorkje dan de andere. Dit wordt ook in de zender gedaan.
Deze knuppels komen op de plek waar normaal de lineair schuiven ingezet kunnen worden.
Ik had liever alles zelf gespoten, maar door milieu enzo kan ik dit niet meer op het werk doen.
Hallo Piet,
bedankt voor de complimenten.
De naam trouwens nog steeds Stefan, maar goed foutje moet kunnen.
Ik had liever alles zelf gespoten, maar door milieu enzo kan ik dit niet meer op het werk doen.
Hallo,
Ik ben net terug van de spuiter die mijn kraan gespoten heeft.
Nou mijn hele weekeinde naar de klote.
Ik had hem aal een paar keer gezegt dat hij dun moest spuiten, maar dat heeft hij dus niet gedaan. Er zijn delen bij waar allemaal lopers op zitten, en de kabine heeft hij helemaal verkloot. Dus hij mag het nog een keer overdoen, hoewel ik er weinig vertrouwen in heb. De vraag is nu hoe krijg je 2componenten verf ergens vanaf zonder te schuren?
Dus of hij voor Bemmel klaar is, is nog meer de vraag.
dan isie mooi klaar voor hobma modeldagen 23 24 mei.