Mijn ervaring met de Vbar Control

Discussie in 'Electronica' gestart door Tf-zuid, 6 jul 2014.

  1. pach1977

    pach1977

    Lid geworden:
    11 mrt 2010
    Berichten:
    655
    Locatie:
    breda
    helihenk vindt dit leuk.
  2. Borgo

    Borgo

    Lid geworden:
    26 apr 2011
    Berichten:
    345
    Locatie:
    Rijssen
    Ow...maar ik ben niet bang dat dat spul niet de lucht in komt...alleen mag mikado wel orde op zaken gaan stellen....die app is dan wel weer top...ik zal tzt wel vragen of ik daar in mag...komt goed patriek
     
  3. rvhoesel

    rvhoesel

    Lid geworden:
    23 feb 2017
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Ijsselstein
    Hallo,
    Ik probeer er ook een beetje wijs uit te worden, maar vind het knap lastig. Ben nog niet heel ervaren in dit alles. Ben bezig met een logo 700 in elkaar te zetten. Ik heb een vbar control, met vbar neo en een vbar rx satteliet om de neo te koppelen, maar helaas past het bijgeleverde kabelje alleen op een oudere vbar. De software om de neo aan mijn account te koppelen werkt niet op windows 10, op mijn apple lukt het ook niet om het te insteleren, etc, je moet een echte computer pro zijn om alles te snappen en in te kunnen stellen. Ben nu twee weekeinden bezig en begin knap gefrustreed te worden. Ik zou best wel wat hulp kunnen gebruiken en wil daar ook best wat voor betalen.
     
  4. pach1977

    pach1977

    Lid geworden:
    11 mrt 2010
    Berichten:
    655
    Locatie:
    breda
    Wat is je locatie.
     
  5. rvhoesel

    rvhoesel

    Lid geworden:
    23 feb 2017
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Ijsselstein
    Ik woon in ijsselstein (bij Utrecht)
     
  6. eibergsealex

    eibergsealex

    Lid geworden:
    13 aug 2012
    Berichten:
    6
    Locatie:
    Eibergen
    Hallo ,ik heb een vraag : weet iemand of ik met een neo v basic ook mijn autotrim aan kan zetten of moet ik dan eerst v plane software kopen?
     
  7. pach1977

    pach1977

    Lid geworden:
    11 mrt 2010
    Berichten:
    655
    Locatie:
    breda

Deel Deze Pagina