Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nogmaals geweldig mooi wat je maakt, ik krijg al de zenuwen als ik met tapje 5 aan de gang moet , is mij al veel te klein.
Maar een nieuwsgierige vraag over de keuze van draaibank.
als ik zo rondkijk kost het spul van emco en ook van een merk als myford een klein kapitaal.
Een AI of een schaublin zit ook zo ongeveer in die prijs range.
Kan mij voorstellen dat als je op een zolderkamertje aan de hobby bent dat je dan voor een Emco of zo kiest, als je een AI naar zolder moet zien te krijgen heb je een redelijke uitdaging, LOL
En als je een klein beetje de ruimte hebt kost een industrie machine helemaal weinig voor wat je krijgt.
Kocht zelf een Meuser voor 1000 euro, Niks geen wisselwielen, of snaren verleggen voor een ander toerental.
Het plaatsen van het ding was lastiger, moest een stuk uit de schuur zagen en had een vrachtwagen met laadkraan nodig.
Maar ik had ook geprobeerd je een PB te sturen en kreeg ook de melding Dunsz accepteert geen prive berichten
remco
Zo,n hulpstuje wil ik ook nog maken , kwam er ook een tegen voor het maken van hollingen
prachtige werkstukjes heb je.
ik heb ook eens zitten snuffelen naar hulpstukken e.d en kwam toen deze site tegen
Hulpstukken Emco 7 en ander gereedschap
ik blijf je volgen als je dat goed vind! ;-)
mvg Kees