Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
plaats van het zeer zakelijk getekende vulsysteem voor de voedingspomp
Gaarne uitleg. Wat is de functie? Is de voedingspomp niet zelf aanzuigend(kogelafdichting op zachte dichting)? Komt deze op de perszijde, persklep staat niet toe, dat de pompkamer wordt gevuld, of aangestoten op de pompkamer?
Hij word idd aangesloten op de aanzuigleiding..
Het vulsysteem zit nog niet op de definitieve plek maar wel aan de goede leiding
De pomp kan, bij dichte stand van de klep, via de stangpakkingbus lucht aan zuigen, lijkt me niet bevoordelijk voor een goede pompwerking. In dit geval zou ik de afsluiter omgekeerd aan de stromingsrichting monteren.
Paul
Ik ga het tzt uitproberen.
Niet doen. Paradoxaal genoeg, dicht een pakkingbus af, omdat deze lekt. De lekkage is voor het smeren van de pakking. Dit geldt ook voor plunjer- en centrifugaalpompen. Vooral als de pomp of de afsluiter enige tijd droog heeft gestaan lekt de pakkingbus bij het opstarten. In jouw geval staat de zuigdruk onder de klep. Draai je de afsluiter om, dan komt de zuigzijde aan de kant van de(lekkende?) pakkingbus.
Je geeft zelf geen onomstootbaar bewijs dat de één meer of minder gelijk heeft dan de ander, dus:Wat ik nu hoop.................is dat er nu niet een discussie gaat ontstaan wie er nu wel of geen gelijk heeft.........................
+1omgekeerd aan de stromingsrichting monteren.
-1Niet doen. In jouw geval staat de zuigdruk onder de klep.
Je geeft zelf geen onomstootbaar bewijs dat de één meer of minder gelijk heeft dan de ander, dus: