Jan Walpot
verslagschrijvers
Ziet er keurig uit 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Hans,
Reageer niet zoveel maar er vallen me toch een paar dingen (positief ) op. Zie op je plaatjes en je verhaal dat je ongeveer hetzelfde machine park bezit als ik. Emco Compact 8, Fraisbank ( weet niet precies welk type, maar is van HBM) met daarop een DRO. Ook heb je dezelfde Proxxon zaagmachine als ik. Dit allemaal terzijde natuurlijk, je resultaten met dit machine park vind ik buitengewoon. Heb geen binding met het stoomgebeuren maar vind het mooi om te kijken hoe mensen diverse dingen kunnen maken. Jij valt ook nog eens op omdat je vaak een hulpmiddeltje maakt waarvan ik denk, dat ga ik ook maken, altijd makkelijk. Dit project gaat je ook weer goed af. Chapeau.
Goed gereedschap is het halve werk zeggen ze wel eens,maar dan moet er wel een goede vakman mee werken,dus is deze analoge schuifmaat op de juiste plaats, Dunsz wat komt er deze stoommachine weer keurig uit te zien...heel leuk en ook leerzaam om het zo te volgen!
ben jaloers op jouw kunsten
Welke boeken adviseer je?Troost je Newbie..................ik ben ook ooit met 0 begonnen. Veel oefenen en proberen en de juiste gereedschappen..............en niet te vergeten de juiste (2-de hands) boeken er bij zoeken die over het verspanen gaan om in te studeren hoe het (wel) moet.............![]()
Welke boeken adviseer je?
Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ziet er allemaal top uit.
Welke Duitse leverancier bedoel je? Is er ergens op MBF een lijstje met leveranciers van bepaalde zaken?