Small change of plans voor de laatste Mimi.....Aangezien de ribbenvleugel toch wat delicater in elkaar steekt...huey heeft met mijn mimi een paar keer gezwiept vandaag, gaan we op verzoek toch een KF3 profiel vleugel maken voor de laatste MiMi. Voordeel is meer stevigheid. Performance / fun drop is voor ons zwiepwerk minimaal, ook vandaag vloog de KF3 MiMi van Secondelijm weer voor-beel-dig..... ik moet nog maar wat oefenen voordat ik zijn hoogte en airtime heb...
Vandaag op het veld twee uurtjes gezwiept met Mees...Ook hij krijg een nieuw vleugeltje....en ik heb samen met slijm een bel ervaren die wel zo heftig was de onze kistjes werkelijk waar meters heen en weer en op en neer gesmeten werden....van gecontroleerd vliegen was geen enkele sprake meer...bizar ! (en wel erg leuk !!! )
Achteraf blij dat ik het neusje iets langer heb gemaakt...ik heb nu nog 3 gram lood in de neus.
Vandaag op het veld twee uurtjes gezwiept met Mees...Ook hij krijg een nieuw vleugeltje....en ik heb samen met slijm een bel ervaren die wel zo heftig was de onze kistjes werkelijk waar meters heen en weer en op en neer gesmeten werden....van gecontroleerd vliegen was geen enkele sprake meer...bizar ! (en wel erg leuk !!! )
Achteraf blij dat ik het neusje iets langer heb gemaakt...ik heb nu nog 3 gram lood in de neus.
Laatst bewerkt: