Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar kun je dat in nederland bestellen? Zien er wel erg leuk netjes uit!
Nice ked.
Een tip voor je vleugeltje. zorg dat de bevestiging van je ribben in de TE /achterlijst goed is / stevig is. Ik heb twee vleugeltjes gehad waarbij bij folien (door de spanning van het folie) de ribben werden ingedrukt (1,5mm balsa) ....en de achterlijst omhoog kwam.(ribben niet diep genoeg verzonken in achterlijst)
Als ik (na 3 ribbenvleugeltjes) opnieuw nu een ribben vleugeltje zou bouwen zou ik de ribben minimaal 2mm balsa nemen, en de achterkant van de ribben minimaal 1 cm in de achterlijst laten "verzinken"
Gewoon opvragen via Frans of het f3k.patches mailadres.@Jitze, heb je de DWG files van de Mimi ribbenset? Die zou ik graag hebben indien mogelijk![]()
140 gram is niet gek!!!
ik zag overigens dat je in je staartvlakken gaten toepast met bespanning
weet je hoeveel je hiermee bespaart? elke gram achterin is 4 gram voor dus 5 gewonen maar ik kan me voorstellen dat een gat in 3 mm balsa amper de bespanning compenseert....
het staat wel mooi.... dat is ook een goede reden ;-)
nieuw staartje gemaakt, nu met 2mm carbon staafje erin
ik vind echt dat ie super goed vliegt, zeker aangezien die in het filmpje een opgezwollen vleugel heeft. ik denk dat de lijm die ik heb gebruikt (voor de vleugelkernen en het balsahout erom) niet erg goed tegen water kan, maarja
top ontwerp frans, bedankt!!
hier een filmpje
ik moet alleen nog wat trimmen, uitslagen goedzetten en mischien het cg nog een klein beetje aanpassen