Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mmmm, eigenlijk zou er een glas of kevlar rompje beschikbaar moeten zijn voor de Mimi, precies passend op de Skyshark stokjes..............
Ik ga daar toch eens over denken als mijn Supergee klaar is.
Ik ken Roberts .... oeps..... ik bedoel: "mensen" die daar nog veel beter in zijn :-D.combineer enthousiasme met onhandige impulsieviteit en je praat zo voor je beurt.
Berrie, waarom zo'n onhandig en omslachtig proces met ballonnen? Waarom niet gewoon twee negatiefmallen waar je het rompje in "schildert" als het ware? En dan beide iets anders van formaat zodat ze zo in elkaar schuiven.. Moet sneller en vooral goedkoper te maken zijn
Persoonlijk vind ik vorm en afmetingen van het originele MiMi rompje wel mooi en handig (misschien een paar mm hoger zodat je makkelijker uitkomt met twee servo's op elkaar?)
Als zoiets niet al te duur zou worden (denk aan 20-30 euro) hou ik me zeker aanbevolen..
Ik ga voorlopig nog niet aan de slag. De inschrijving blijft nog wel een paar dagen open.Oeh, Raymond. Ik wil ook wel graag 2 setjes als dat nog kan.
Ik ga voorlopig nog niet aan de slag. De inschrijving blijft nog wel een paar dagen open.
Voor de duidelijkheid: met 1 setje mallen kan je meer dan 1 vleugel maken! Ze worden van 3mm triplex, dus met wat voorzichtigheid enkele malen herbruikbaar.
Robert, bedenk wel dat malletjes om schuim te snijden anders zijn dan Raymond laat maken. :teacher:.ik wil schuimvleugeltjes gaan maken dus dan is het wel makkelijk.
Robert, bedenk wel dat malletjes om schuim te snijden anders zijn dan Raymond laat maken. :teacher:.