MiMi DLG

niet gaan kloten met pc voeding als je voor onder de 10 euro een goede voeding hebt zou ik doen..
behalve als je het leuk vind om te klooien met PC voedingen :). Die van mij werkt nog steeds prachtig, ook als ik grote packs wil laden. FF een avondje hobbyen en dat kost 0 euro ;)

oke heb nu geld gestort naar me paypal rekening alleen dat duurt @#$%^@ lang 4 tot 6 dagen(wat meestal uitloopt) is hier geen andere oplossing voor? hoop het want zo duurt het nog wel even voordat ik de mimi vliegend heb eerst week wachten tot het geld erop staat, dan nog bestellen en een week later in huis als het mee zit.

edit: ik heb een premier rekening en een giro rekening toegevoegd

ik bestel altijd via hobbycity en dan inloggen met paypal, dan berekend paypal hoeveel euro het is en dan haalt ie dat precieze bedrag van de rekening. bij mij is het dan altijd wel snel geregeld

en wat is dan verstandig om te kiezen qua verzending en gewoon 100% invullen bij customs declaration?

heb nog nooit eerder besteld bij hun

ik zet meestal op 30% of 40% neer, nooit geen problemen gehad. ook niet mer orders van 200 dollar en meer ;)

wel raar want ik heb dus betaald op de methode die jij beschreef volgens de emails is de betaling verwerkt maar er is geen geld afgeschreven van mijn giro

wel raar want ik heb dus betaald op de methode die jij beschreef volgens de emails is de betaling verwerkt maar er is geen geld afgeschreven van mijn giro

Dat klopt. Paypal geeft aan je leverancier door dat je betaling oké is. Vandaar je ontvangen E mail van de leverancier. De afschrijving van je bankrekening door Paypal duurt één tot twee dagen.

Ja precies, het draadje is al enorm "vervuild" door allerlei postings die op zich zelf een draadje verdienen. Hierdoor wordt langzaam het draadje onleesbaar. Dit is ook de reden dat er telkens weer dezelfde vragen worden gesteld. Ik heb er niets op tegen dat er dieper ingegaan wordt op zaken die direct betrekking hebben op de MiMi. Zoals wat voor servo, ontvanger of methode van afwerking. Maar dat het draadje soms al een veredelde MSN wordt gebruikt vind ik waardeloos.

:ontopic:

Frans

je kan vanalles gebruiken eh...
van staaldraad tot visdraad , als het maar goed geleid word tegen doorbuiging...
voor de rest maakt het allemaal zo veel niet uit...
(als je echt prestatiegericht wil bouwen, moet het natuurlijk superlicht zijn omdat je naar achter bouwt en de staart zwaarder wordt)

normaal hebben ze in iedere "goede" modelwinkel wel een 0.3mm liggen hoor?

Zoeken!

Als je dit draadje een beetje doorgelezen zou hebben....:rolleyes:

- 0.3 mm verenstaal haal je bij je lokale modelbouw winkel
- Het gaat hier om Dyneema visdraad (de treksterkte moet je even opzoeken). Dat haal je weer bij je lokale hengelsportzaak

Eerst zoeken, dan pas vragen :teacher:

vlieger winkels hebben ook meerdere spullen op voorraard zoals de staartboom, en de dynema vislijn(ook te koop bij conrad á €9.99 60kg trekkracht 2x 25 meter)

edit: heb zojuist mijn mx-12 in ontvangst mogen nemen inclusief een mpx rx-6, 6kanaals synth ontvanger

Laatst bewerkt:
Als iemand nog Skyshark 3P stokjes wil, ik heb er nog een aantal kunnen bemachten, neem ik mee naar Vlaardingen komende Zondag.

wie was ookweer de man van de mallen? ik kom namelijk niet naar vlaardingen zondag dus als je mij even je rekening nummer wil pb'en dan zorg ik dat de kosten(maken van mallen en verzenden) op je rekening erbij komen.

wubbe dit gaat al even terug over de mimi en zijn noodzakelijke bijkomstigheden.

ps... ik denk dat vislijn die 6kg sterk is al meer dan genoeg is... dus die is dan ook super dun en zal misschien wel wat fluiten maar dat maakt het leuk :p
het hoeft niet super sterk te zijn hoor, het is maar een vliegertje van 1Meter dus zo geweldig veel kracht komt er niet tegen.

Die man van de mallen, meneer Raymond, heeft alle mallen die op Vlaardingen zouden worden opgehaald naar mij gestuurd om daar te verdelen.
Om het nu niet al te ingewikkeld te maken, betaal aan mij en ik stuur ze op.

Stuur me een PB-tje met adres gegevens, stuur ik je een PB-tje terug met rekening nummer en de totale kosten.

O ja Willem (P) ik heb jouw mallen ook hier liggen.

Frans

Back