heeey
nou de vleugel helften zitten aan elkaar vast gelijmt
ik had nog glazen van precies 10cm deze heb ik dan ook gebruikt
het was toch makkelijker dan ik dacht die helften aan elkaar lijmen
al had ik denk ik iets minder epoxy kennen gebruiken maja dat nemen we mee naar de volgende :
de vleugel is geschuurd ernwel er zitten wel wat mini krasjes(deukjes) in de vleugel maar dit is niet noemens waardig en het blijft mijn eerde vleugel
over de pu lak gilstra heeft er 2 de normale die is versterkt met poly,,,,,,,, en de diamond versie die is gemaakt van poly...... ik heb maar de normale meegenomen deze zag ik eerder hier op het forum langs komen
nu nog 1 vraag hoop niet dat die alte dom is
moet ik nou eerst lakken en dan de verstevigingen aanbrengen of andersom
ik dacht eigenlijk eerst de verstevigingen en dan lakken terwijl als ik eerst lak weet ik wel zeker dat alles gelakt is en geen kiertje of gaatje open blijft
mvg lip
nou de vleugel helften zitten aan elkaar vast gelijmt
ik had nog glazen van precies 10cm deze heb ik dan ook gebruikt
het was toch makkelijker dan ik dacht die helften aan elkaar lijmen
al had ik denk ik iets minder epoxy kennen gebruiken maja dat nemen we mee naar de volgende :

de vleugel is geschuurd ernwel er zitten wel wat mini krasjes(deukjes) in de vleugel maar dit is niet noemens waardig en het blijft mijn eerde vleugel
over de pu lak gilstra heeft er 2 de normale die is versterkt met poly,,,,,,,, en de diamond versie die is gemaakt van poly...... ik heb maar de normale meegenomen deze zag ik eerder hier op het forum langs komen
nu nog 1 vraag hoop niet dat die alte dom is
moet ik nou eerst lakken en dan de verstevigingen aanbrengen of andersom
ik dacht eigenlijk eerst de verstevigingen en dan lakken terwijl als ik eerst lak weet ik wel zeker dat alles gelakt is en geen kiertje of gaatje open blijft
mvg lip