Er zijn duidelijk meer wegen die naar Rome leiden, dank voor het wijzen van enkele van deze wegen. Die gaten in de doubler zijn inderdaad hendig, ik begreep al niet waarom ze er zaten. Maarre, was één gat aan elke kant dan niet genoeg geweest?
Gisteren de servo's gemonteerd. Tape eromheen en plakken maar. Daarna gepriegeld met de draadjes. Die wilden maar niet door de heveltjes heen. En als ze er doorheen waren wilden ze niet om het schroefje heen. Dat zijn trouwens hele kleine schroefjes man! Maar: het zit erin. En sterker nog: het werkt. Zender is ook ingesteld, Mimi 3510-A is bijna gereed voor vertrek.
Volgens mij nog drie dingen om te doen: (1) schroefdraad tappen (eerst 3 mm tapje opsnorren, ik heb hier alleen 4, 5 en 6 mm liggen) en vleugelbevestiging fixen, (2) kabeltjes aan ronde lipo (Turnigy nanotech) solderen (en een fijnere punt aan de bout slijpen, danwel een wat minder grove bout regelen) en aansluiting voor ontvanger op het kabeltje knijpen (geprobeerd met normale platbektang... da's geen succes, daar is het allemaal te prieteprutterig voor) en dan finally (3) fles bubbels halen. And that should be it (sprak hij met z'n vingers gekruist).
@ Kcnarf (ik lees deze nick telkens als "knurft", kom er bijna niet meer vanaf): your assistance would be immensely appreciated!
@ Swilkens: nogmaals dank voor de post. Biertje staat nog steeds koud.