MiMi zomer cup 2013 MVC Midden Nederland

Ha ha ha, hilarisch, die kan zo op het toilet aan de muur :D

Ik ben inmiddels begonnen met m'n geheime receptuur voor de skottelbraai-gehaktballetjes, en ik doe er wat extra rooode peper bij. (zijn er nog mensen met een voedselallergie ?)

"voor het vliegen met een mimi dlg neem je best iets rood mee!"

Het gras is groen, de lucht is blauw, MiMi-cup begin maar gauw !

Mijn staartbuis is Zwart en vleugels zijn rood
ik hoop dat mijn bouwer zijn volgende worp niet verkloot!!!

nog 2 nachtjes slapen...... technisch gezien zal het er wel 1 worden door de spanning ;-)

12:00 starten zag ik, zijn er mensen eerder die hulp nodig hebben?
partytent opzetten en zo?

Laatst bewerkt:
Voor de koffiedrinkers:
Ik neem plastic bekertjes mee maar ik ben bang dat die smelten.
Misschien is het handiger om zelf een mok mee te nemen.

Mij clubshirt is rood.

ehhh ik ben even in verwarring

ik zat het adres even terug te zoeken
zie ik een berichtje van Huey die voorstelt om 11:00 te beginnen en een berichtje van frank om rond 12:00 te starten... ( nu kan je 11 uur natuurlijk als rond 12 zien) maar wellich even handig om een tijd te noemen waneer we aanwezig kunnen zijn ( bakkie, kennis maken, lachen, ff inzwiepen en afstellen) en hoe laat we echt beginnen (dus aanwezig moeten zijn als je het hele programma wil mee maken)
overigens wat mij betreft rijd ik er zaterdag avond al naar toe dus als iemand wil dauwvliegen om 7:00 dan ben ik erbij

als er hulp nodig is hoor ik het ook graag

tot zondag!!!!!!

11 uur aanwezig lijkt me een goed idee, even wat dingen opzetten enzo (heeft iemand een rol afzetlint? Makkelijk om een 30x30 veld mee te maken), ik heb een partytent die je in 30 seconden opzet (twee als het moet) dus dat komt wel goed. Robert14 rijdt met me mee (geen Mimi eigenaar).

Heeft iemand het precieze adres op Tomtom al gepost of heb ik daar overheen gelezen?

Als er behoefte is aan thee kan ik daarvoor zorgen, ik heb twee thermoskannen. Tussen de middag zelf voor brood zorgen ;)

Mijn staartbuis is Zwart en vleugels zijn rood
ik hoop dat mijn bouwer zijn volgende worp niet verkloot!!!

nog 2 nachtjes slapen...... technisch gezien zal het er wel 1 worden door de spanning ;-)

12:00 starten zag ik, zijn er mensen eerder die hulp nodig hebben?
partytent opzetten en zo?

Ik lig echt te brullen van het lachen hier.......

Ik denk dat iig Huey er al om 1100 uur is, dus je kan best eerder komen. Ik mot nog ff 2 mimi's vliegklaar krijgen dus ik gok op 12 uur :D

ik baal nu al rete fel dat ik er niet bij kan zijn, want de sfeer is hier al top! :D (maar de honeymoon gaat voor!)

trouwens, het is mss wel dikke fun om in een rood teletubbie pak op het veld te staan slingeren!

alleen, die heeft geen vingers dus dat kan wel is voor problemen zorgen (lees "hoe hou je in hemelsnaam je peg vast!?) :p

misschien dan maar een alula nemen om te werpen, dat moet net lukken

Mijn ETA wordt tussen 11.30 en 12.00 uur. Ik heb 's ochtend nog een programma: hardlopen als voorbereiding voor de zevenheuvelen loop te Nijmegen.

Ik kijk er enorm naar uit naar de MiMi cup!

Laatst bewerkt:
Heeft iemand het precieze adres op Tomtom al gepost of heb ik daar overheen gelezen?

Je hebt eroverheen gelezen. Eer paar pagina's terug.

LET OP !!!!!!!

Er zijn 2 routes naar het veld. De rode, en de gele (ik zou de rode nemen :D)
Als je de gele route neemt kom je bij het rode kruisje een bordje "MVC MN" tegen.
Dat bordje geeft de locatie van het oude veld aan. (en had al weggehaald moeten worden)
Huey en Slijm zijn er al om 1100 uur, dus met een beetje inloop denk ik dat we er met zn allen rond 1200 uur zijn ?

Het nieuwe veld ligt in de zwarte cirkel !!

coordinaten :

N 52° 03.581’
E 005° 02.593’

En let alsjeblieft op je snelheid, men is daar erg gevoelig voor hardrijders.

veld.jpg

Laatst bewerkt:
Helder, langzaam rijden. Temeer omdat we te gast zijn en de club niet in een kwaad daglicht willen brengen! Valt overigens niet mee met een gekietelde V70R :)

Maps geeft ook een interessante route:

Ja die kan ook, al ga je er dan bij ijsselstein / niewegein af.

Ik heb speciaal voor de mimidag een receptuur gemaakt voor 50 mimizwiepballen. Met wat extra roooood erin. NA eten zondag op maandag geen sollicitatiegesprekken voeren btw :D

Nu nog de kipjes in de marinade.

Picture1+065.jpg

Laatst bewerkt:
Nog iets; neem een stoeltje mee voor jezelf !!! Er is zeer beperkt zitruimte aan de grote tafel.

Ik neem zelf mijn rode stoeltje mee. Die zit namelijk lekkerder. :D

Heb ook de hele tijd dat nummer van Arne Jansen in mijn hoofd.......

Laatst bewerkt door een moderator:
Back