Mini Cessna van Kyosho "MINIUM"

• Topicstarter Topicstarter Eric R
  • Startdatum Startdatum
Moest men mij gemist hebben in Alphen vandaag: gisteravond heb ik bij mijn laatste vlucht een auto geraakt en mijn motorasje gebroken. Vloeker de vloek :mad:

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar al wat langer actief met modelvliegen. Mijn vraag aan jullie is nu als volgt:

Waar bestellen/kopen jullie dit mooie toestel? Ik ben zeer geïntresseerd maar kan hem nergens vinden. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mij enkele links te posten met webshops of winkels waar ze hem verkopen?

Alvast hartelijk bedankt voor jullie moeite.

Groeten,

Roy

@ amixia, Je woont in Puth, als dat Puth is bij Schinnen, dan kun je het beste naar W&W Modellbau te Waldfeught gaan. Zij zijn hier in de buurt de best gesorteerde modelbouwwinkel met de betse kennis en ervaring op modelbouwgebied, en zeer zeker op modelvlieggebied. Daarnaast zijn ze gemiddeld ook nog eens een stuk goedkoper dan de ander 2 of 3 winkels hier in de regio.

De minium hadden ze er wel, maar of ze die nu constant op voorraad hebben weet ik ook niet, bestellen is daar normaal nooit een probleem.
De easystar hebben ze daar normaal gesproken altijd op voorraad in diverse uitvoeringen.

De website van hun is www.w-w-modellbau.de daar vind je ook het adres van hun.

Let wel op de openingstijden.

Geschäftszeiten:
Montags bis Freitags:
von 9.30Uhr bis 12.00Uhr und 15.00Uhr bis 20.00Uhr
Mittwochs: geschlossen
Samstags:
von 10.00Uhr bis 14.00Uhr

De MINIUM is echt een super apparaat!! Dat vondt de kat ook nadat die mijn halve richtingsroer had opgevreten (stukje plakband en weer gaan met die banaan! :D
Maar laat je niet voor de gek houden HET IS ZEKER GEEN BEGINNERS KISTJE!! :!:
Hoogte en richting reageren super snel en de MINIUM is heel wendbaar. Vliegtijd is ca. een kwartiertje als je niet met teveel wind gaat vliegen. En nog een goede bijkomstigheid: Hij staat erg leuk als versiering op je t.v.!

Veel plezier voor diegenen die er aan denken om hem aan te schaffen, is zeker de moeite waard!!

(Te) krap gevlogen wordt mimium wat giftig.
Ruim gevlogen gaat ie als een eitje.

Rugvlucht wil wat minder.. en als je dan ook nog geen herstel hoogte (genoeg) hebt ligt de motorunit (na een verticale 'landing') los in de romp.

Mooi, kan ik gelijk de idiote domping wat verminderen.

Back