Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als er na het aanzetten van de zender en ontvanger geen piep klinkt en het vliegtuig reageert normaal op de stickbewegingen is er een koppeling en werkt alles naar behoren.
Willem.
nou, ik heb hem weer in mijn bezit, nu schijnt hij wel te binden met het nieuwe rompje.
Ga dit weekend proberen om alles over te zetten in mijn vliegtuigje, of alleen het gedeelte wat kapot is. Moet ik nog maar even bekijken.
Hopenlijk kan ik binnenkort ook eens een keertje vliegen met de minium.
Nee hoor, alle driekanaals Minium toestelletjes gebruiken dezelfde zender.cessna heeft een andere zender/ontvanger. die van mij is type 2 (is me verteld) en een nieuw rompje kost 67 euro, vleugels 12 euro per set (voor en achter)
Ik heb hier wel een ander (nieuw) rompje liggen, maar de hobbyzaak dacht dat ze het rompje met de kapotte elektronica weer retour wilden hebben.
Plus: ik krijg het printje er niet uit zonder teveel schade aan de romp......iemand een tip??
Als ik de foto bekijk, hebben ze de romp in twee stukken gedeeld, waarbij in het onderste deel de elektronica zit. Dat doet me vermoeden dat de bovenste helft van de romp aan de vleugels vast sit. In dat geval hoef je niet de vleugels los te maken, maar kun je het bovenste stuk, compleet met de vleugels overzetten. Dat is bij vrijwel alle Minium modellen zo, behalve bij de Edge. Dat is een middendekker, zodat je bij het scheiden van de romphelften de vleugel op de onderste helft gemonteerd ziet.volgens mij zijn de vleugels juist moeilijker om over te zetten, omdat dat gelijmd is met elaporlijm en de elektronica met een soort kit.
enneh, ik heb een romp gekregen compleet met elektronica, zonder stickers e.d.