Mini H blackout

Waarom zouden ze niet passen?

Ga eerst op Vakantie Boris :D
en heb nog niet alle spullen bij elkaar betreft FPV
zal wel midden Januari worden voordat ik de lucht in ga (als het weer het toelaat tenminste)
verheug je er wel heeeeel erg op,,
en dan moet ik nog eens goed oefenen om jullie bij te houden;)
Meenemen op vakantie man!

Ja het weer is klote. Heb nu ook 3 ongeteste quads klaar staan waar ik een vluchtje mee wil maken :D

Waarom zouden ze niet passen?

Meenemen op vakantie man!

Ja het weer is klote. Heb nu ook 3 ongeteste quads klaar staan waar ik een vluchtje mee wil maken :D

Ze zouden niet passen omdat ik geen propruimer heb en de prop adapter op de zmr motoren vrij groot is. Maar ga ze toch proberen en als t niet past een boortje er doorheen jagen(als daar ruimte voor is)

is gewoon 5mm. Meeste props zijn 5mm. Je hebt geen ruimer nodig.

Heb ook de ZMR motoren om ermee te testen nu binnen en gemfan 5x3 past er prima op.

Ik had ze binnen 1,5 week binnen geloof ik, maar zal lang duren voordat ik ze eens goed test en zeker met dit weer :(. Heb namelijk ook wat andere test projecten.

Heb wel een hover in de tuin gedaan. Heb ze op mijn blackout met 2S en 3S getest met plush ESC's, want simonk is niet te vertrouwen op deze. Op 2S was het niet te vliegen, aangezien mijn hover ver in de 65-70% zat en de FC er ook moeite mee had en op 3S leek het een rakket op 35%hover :D en de quad was stabiel. Denk dat cobras betere optie zijn, maar dat zal uiteraard getest worden binnenkort.
Dit is hoe ze eruitzien op mijn blackout
tzj5.jpg

En vergelijking met MT1306 tigers. (sorry voor onscherpe foto was onhandig om te maken)
yaxu.jpg

Een flink verschil met de Tigers qua omvang. maar ja daar is de prijs ook naar
Dat Simonk er niet lekker op draait had ik al gelezen: op zich vreemd.
Motoren zijn toch windingen en een as etc: geen electronica oid (of vergis ik me)

De duur en evt bestendigheids test zal uitwijzen of het een goede koop of te goedkoop is/was ;)

we zijn al bezig met een printplaat bodem voor de power, zijn er nog meer wensen qua aansluitingen?

Handig zijn aanlsuitingen voor leds en de power outs voor VTX en de evt HD camera.

Vaak zijn extra + en - pads al voldoende toch? Zo zitten er veel op mijn HK power distribution board (al is dat te groot voor een mini)

Een flink verschil met de Tigers qua omvang. maar ja daar is de prijs ook naar
Dat Simonk er niet lekker op draait had ik al gelezen: op zich vreemd.
Motoren zijn toch windingen en een as etc: geen electronica oid (of vergis ik me)

De duur en evt bestendigheids test zal uitwijzen of het een goede koop of te goedkoop is/was ;)
Ja motoren zijn puur mechanisch. Als je kwaliteits motoren hebt praat je over kwaliteits lagers, maar ook windingen, balans en de kwaliteit van materiaal/assemblage.
Je moet ze niet vergelijken met de MT1306 omdat het andere klasse motoren zijn. De mini tigers zijn 44W en dit zijn 90W motoren, dus eigenlijk meer gericht op 3S met 5' daar waar tiger meer voor 2S 5' setups is. Wilde laten zien dat het niet erg veel scheelt. Eigenlijk zijn ze net zo groot als de nieuwe Blackout 3S motoren.

we zijn al bezig met een printplaat bodem voor de power, zijn er nog meer wensen qua aansluitingen?
Heb ik iets gemist?

Vandaag mijn H frame mini binnen gekregen van slotracers.nl. De eerste indruk is goed, mooi solide frame met wat spares. Ik ga hem proberen met een naza met eventueel gps mocht hier nog plek voor zijn. het frame weegt leeg rond de 78 gram kaal.

mijn setup word een naza lite, 600 vtl cam en een tbs pnp25 core voor cam en videozender. 1.3 ghz video en een AR8000 met sat. motoren en regelaar komen nog van hk.

Even een vraag tussendoor, nu ik met 2,4 ghz vlieg, moet ik dan gebruik maken van zon filter voor de video?

kzr5.jpg

ufur.jpg

die filter voor je video zal ook niet werken (jammer genoeg)
als je op 2.4 vliegt en geen Futaba hebt .. duwt je 1.3 het signaal van de 2.4 weg
(tenminste bij mij .. kom niet verder als 25 meter)

kleinere video-zender pakken ( b.v 200mw)
Garbungel of roni hebben ergens een link staan voor kleinere zenders
(vindt het ff niet zo snel)

Back