Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kan er duizendLazerbeak zei:Ik sta daar ook nooit alleen te vliegen, heb altijd iemand bij mij staan om het veld in de gaten te houden en mij te vertellen als er weer zo'n vervelend kind of een vrouw met een losse hond aan komt lopen... Wat ik wil zeggen, ik doe m'n best om ongelukken te voorkomen, maar natuurlijk heb ik niet overal controle over in de omgeving.
Ik ben wel bewust van de dingen die kunnen gebeuren. Als ik een kind aanvlieg heb ik mijzelf ook te pakken door weer nieuwe onderdelen te moeten kopen
Daarnaast ben ik ook niet van plan om m'n test vliegveld ergens aan te verzieken.
Laurens als ik er heen ga neem ik hem wel mee!
Groet,
Tjerk![]()
Heeft iemand nog leuke adresjes voor aluparts, carbon en natuurlijk 325 radix blades?
EricW zei:Ik kreeg een beetje vreemd gevoel in mijn buik bij de volgende passage.......
Je kan er duizendLazerbeak zei:Ik sta daar ook nooit alleen te vliegen, heb altijd iemand bij mij staan om het veld in de gaten te houden en mij te vertellen als er weer zo'n vervelend kind of een vrouw met een losse hond aan komt lopen... Wat ik wil zeggen, ik doe m'n best om ongelukken te voorkomen, maar natuurlijk heb ik niet overal controle over in de omgeving.
Ik ben wel bewust van de dingen die kunnen gebeuren. Als ik een kind aanvlieg heb ik mijzelf ook te pakken door weer nieuwe onderdelen te moeten kopen
Daarnaast ben ik ook niet van plan om m'n test vliegveld ergens aan te verzieken.
Laurens als ik er heen ga neem ik hem wel mee!
Groet,
Tjerk![]()
![]()
bijzetten, maar het blijft vrij smakeloos naar mijn mening. Ik begrijp dat je het niet zo bedoeld hebt, en no hard feelings
![]()
Maar er zijn mensen die kinderen hebben (zoals ik) waarvan de haren stijl overeind gaan staan bij dit soort opmerkingen![]()