Mini Titan 325 kit ( http://minititan325.hyves.nl/)

jvthert zei:
Nee, mijn mio weegt bijna 200gr meer inderdaad. Maar doet het wel 'gratis' (als in bier). Als zowel de kwaliteit van nivo'tje røk is en de prijs hoog koop ik liever 2 á 3 lipo's van dat geld. Als ik echter mooie filmpjes van de omgeving zou kunnen maken... dan betaal ik er graag voor.

Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik wil en en :oops: 8)
Nee zonder dollen, ik vind die beelden gewoon geweldig om terug te zien (even los van de kwaliteit), 3 Mini Titan vliegers van ons clubje in Almere zo´n flycam, en geloof me daar komen hele mooie beelden van :wink:
Ook als je weer eens ergens anders gaat vliegen, kan je achteraf zien hoe mooi omgeving wel niet was (lol)
Laatst heb ik mijn vriendin nog gefilmd die de hond(je) aan het uitlaten was, en om dat terug te zien is geweldig.
Enne je kan er ook foto´s mee maken, en geluidopnames, en dat kan altijd een keer goed van pas komen :lol: :lol:
Vaak komen wij ook nog in Poort, en vinden die jongens die daar rijden met hun 1/6 - 1/8 - 1/10 auto´s, het erg leuk om die beelden achteraf te zien.

Een hobby kost nou eenmaal geld, vroeger ging ik stappen...je wilt niet weten wat ik toen opmaakte in een avond 8O 8O 8O (zeg ik ook niet :lol: :lol: :lol: )

Hobby & ICE,

Wij (Bas en ik) zijn zondag waarschijnlijk ook even van de partij, we gaan smiddags even onze 2 titans bestellen en komen dan nog even kwijlen over die van jullie ;-) hoeft dat niet over onze eigen birds heen haha !

Enfin, word een gezellig kluppie dacht ik zo, nu 3, straks een mannetje of 5 a 6 ? btw, als we een vast groepje kunnen maken met fanaten (mag natuurlijk ook non-titans) kunnen we serieus gaan kijken naar een sporthal voor de koude dagen.

Ik heb iig wel contactgegevens van de sporthallen (ik heb hier op de zaak een project lopen met glasvezel in die sporthallen, dus contactgegevens genoeg, kunnen we even kijken of we dat kunnen gaan regelen tzt).

Hier nog ff een kort van mijn Mini Titan met flycam..

[/media]

Helaas stond er te teveel wind anders had ik wel ff wat hoger gegaan, maar het filmpje geeft wel de juiste indruk van de omgeving, ergens op een plekje in Huizen :D

Emiel, bas en jvthert wie weet tot zondag :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk heb ik (eigenlijk wij, bas en ik) de heli besteld:

1.Titan E325 Kit
2.Titan 40A ESC
3.Titan Brushless Motor
4.Hitec HS65MG Servo
5.Hitec HS65MG Servo
6.Hitec HS65MG Servo
7.Futaba Digital Rudder Servo S9650
8.Futaba GY401 Head Lock Gyro
9.APLUS 3S1P 11.1V 2200mAh XP 25C

En wat extra onderdelen:

2 x Tail Servo Mount (BLUE) (For S9650) (MH-TI024SE) = $29.80
4 x 325 PRO Rotor Blade/White (HS1158-01) = $46.00
2 x Tail Rotor Blade Set/3K (HS1047) = $10.80
2 x Tail Rotor Blade Set (HS1019) = $7.98
2 x APLUS 2200mAh-25C 3S1P (AP2200XP3S1P) = $112.00
1 x Screw Bag (PV0781) = $5.20
2 x Titan E325 3D Combo () = $978.00
2 x Ball Link (PV0755) = $5.60
2 x E325 Crash Kit () = $78.00
1 x Micro Heli Pitch Gauge () = $14.50

Dacht dat we nu wel ongeveer klaar zijn ;-)

Ziet er goed uit, nu maar hopen dat het in een keer langs de douane gaat.

Waar had je hem nu ook alweer besteld?

Gisteren (helaas) de eerst crash gehad. Maar ja dat hoort erbij zullen we maar zeggen.
Blijft toch altijd een rotgevoel en een deuk in het zelfvertrouwen.
Snel maar weer onderdelen bestellen. Tijdens de crash had ik deze zender in idle 1 staan. Dus vast toerental met governer mode.
Zo snel mogelijk de schakelaar maar omgezet naar normal en gasstick terug. Toen ik de heli oppakte begon de heli toch weer op te toeren.
Toen snel de throttle hold schakelaar omgezet. Wat heeft een motor/regelaar hiervan te lijden als deze wel wil optoeren maar geblokkeert wordt.
Ik bemerk wel dat als je bij het opstarten de motor iets vasthoudt dat ie dan in een beveiliging slaat en niet begint te toeren.

Zondag was wel gezellig, meer gepraat dan gevlogen helaas ;-)

Verder komen bas en ik veelal om 14 of 15:00 aanzetten en zijn er dan nog genoeg mensen, volgende week word het erg slecht weer dus ik verwacht niet dat er veel gevlogen gaat worden met windkracht 7 ^^

Ik denk echter wel dat we binnenkort vaker op het veld staan waar Hobby en ICE altijd staan (is 2 afslagen verder vanaf almere poort, ik weet niet hoe goed het met het OV te bereiken is, volgens mij wel degelijk, enfin, mochten we daar met zn alle afspreken kunnen we je vast wel ff van het station oppikken.

Verder bel ik deze week nog wel even met mijn contactpersonen bij de gemeente almere om te polsen hoe makkelijk en waar wij een sporthal kunnen lenen. Aangezien de hele maand november slecht weer word (op fok.nl staat dat ze eind van de maand een "superstorm" verwachten die groter is dan de storm uit 1970 en 1989) .

Enfin, we gaan wel wat regelen, als we een enthousiast groepje kunnen vinden dan is het regelen van een mooie locatie geen probleem denk ik.

Ja, de aankomende dagen wordt het niet echt wat om te vliegen. Mijn maiden moet ik dus even uitstellen. Heb ik iets meer tijd om alle draden zeer netjes weg te werken en alles goed na te lopen. :D

jvthert zei:
Hoe was het zondag trouwens? Ik was laat op en had geen zin om te riskeren dat iedereen al weg was. Volgende week maar een nieuwe poging. Vliegen jullie ook wel eens op wat christelijkere tijden of is de hele Almere Titan club van zondags 'lekker' vroeg op?

Er is idd. niet heel veel gevlogen, Ice had de vorige dag wat pech met zijn Mini Titan, Kokkie moest de op zaterdagnacht draaien (DJ), en was pas laat uit bed (net als jij jvthert :lol: :lol: ) bij mij zat er een klein slagje in mijn main shaft, moet er eerlijk gezegd nog ff naar kijken, kan misschien ook een lager zijn..
Heb nog wel ff een lipo leeg gevlogen, en later nog eentje...maar had geen zin om te sleutelen, of het op te lossen :( en ik moest s´middags ook weg.

yanightmare zei:
Verder bel ik deze week nog wel even met mijn contactpersonen bij de gemeente Almere om te polsen hoe makkelijk en waar wij een sporthal kunnen lenen. Aangezien de hele maand november slecht weer word (op fok.nl staat dat ze eind van de maand een "superstorm" verwachten die groter is dan de storm uit 1970 en 1989) .

Hoop ik niet dat het dak er dan vanaf waait :lol: :lol: :lol:

Burp zei:
Ja, de aankomende dagen wordt het niet echt wat om te vliegen. Mijn maiden moet ik dus even uitstellen. Heb ik iets meer tijd om alle draden zeer netjes weg te werken en alles goed na te lopen. :D

Jij mazzelaaaaaaar :P :wink:

Hmmm, voor je het weet heb ik voor de eerste vlucht al een compleet alu rotorkop en staart gemonteerd. Hoe langer het slecht weer blijft, des te sneller ben ik met het plaatsen van de alu spullen. Het wat donkere alu vind ik erg mooi.... deze week meteen maar bestellen. :mrgreen:

Burp zei:
Hmmm, voor je het weet heb ik voor de eerste vlucht al een compleet alu rotorkop en staart gemonteerd. Hoe langer het slecht weer blijft, des te sneller ben ik met het plaatsen van de alu spullen. Het wat donkere alu vind ik erg mooi.... deze week meteen maar bestellen. :mrgreen:

Dus met andere woorden, laat het voor jou voorlopig maar slecht weer blijven 8)

Ik kan niet wachten op je foto´s van de Mini Titan met alu rotorkop :D

Zijn er nog liefhebbers voor: PV0403846 GFK-Bladen, nu samen met PV0742 Tail Rotor blades voor € 21,-

eBay011.jpg

Even afwachten of Martijn ze deze week binnen krijgt (en de kosten) Op ebay al wat leuks gezien en uit voorraad te leveren.... :D

Martijn heeft de bestelling van CNC heli al binnen :D :D

dus heb ook mijn frame al liggen , nu beginnen met ombouwen
frame ziet er zeer goed uit , alle lagerblokken uit alu bijv.

061107%20006.jpg

061107%20008.jpg

Wow, dat ziet er wel heel slick uit ICE !

Gimme Gimme Gimme ! ;-)

Back