jvthert zei:Nee, mijn mio weegt bijna 200gr meer inderdaad. Maar doet het wel 'gratis' (als in bier). Als zowel de kwaliteit van nivo'tje røk is en de prijs hoog koop ik liever 2 á 3 lipo's van dat geld. Als ik echter mooie filmpjes van de omgeving zou kunnen maken... dan betaal ik er graag voor.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik wil en en

Nee zonder dollen, ik vind die beelden gewoon geweldig om terug te zien (even los van de kwaliteit), 3 Mini Titan vliegers van ons clubje in Almere zo´n flycam, en geloof me daar komen hele mooie beelden van :wink:
Ook als je weer eens ergens anders gaat vliegen, kan je achteraf zien hoe mooi omgeving wel niet was (lol)
Laatst heb ik mijn vriendin nog gefilmd die de hond(je) aan het uitlaten was, en om dat terug te zien is geweldig.
Enne je kan er ook foto´s mee maken, en geluidopnames, en dat kan altijd een keer goed van pas komen :lol: :lol:
Vaak komen wij ook nog in Poort, en vinden die jongens die daar rijden met hun 1/6 - 1/8 - 1/10 auto´s, het erg leuk om die beelden achteraf te zien.
Een hobby kost nou eenmaal geld, vroeger ging ik stappen...je wilt niet weten wat ik toen opmaakte in een avond 8O 8O 8O (zeg ik ook niet :lol: :lol: :lol: )