Mini Titan 325 kit ( http://minititan325.hyves.nl/)

prima blaadjes voor de tailrotor Ed :worship:

heb ook ff update van mijn MT

261007%20004.jpg

261007%20006.jpg

261007%20009.jpg

261007%20012.jpg

vanavond nog ff gevlogen met Hobby en Kokkie :D Hobby heeft wat filmpies gemaakt

[/media]

[/media]

[/media]

[/media]

[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
al doende leert men he :D vlieg nu zonder trainingkruis en met idle up en wat bochtjes maken etc gaat ook al aardig.
Kokkie ( oranje MT) begint net maar geet ook heel snel vooruit en is absoluut niet bang 8)

wij vliegen in principe iedere week wel , meestal op zondag en maandag.
als je keer langs wil komen stuur maar ff pb voor het adres. Met OV heel goed te doen hoor, station Muziekwijk Almere is om de hoek
maakt niet uit wat voor heli je hebt :wink:

The ICE Factory zei:
prima blaadjes voor de tailrotor Ed :worship:

heb ook ff update van mijn MT

Mooi alu man!!

En je vliegt ook al lekker rond. Ik mag wel weer gaan oefenen, anders moet ik straks nog les nemen bij je. :lol: :lol:

ja gaat steeds beter kerel, probeer nu vooral bochtjes van links :lol: :lol: rechts lukt wel maar links wat meer moeite
moet er nu toch eerst wel lipo's bij hebben , want 2 stuks is toch wel snel leeg hoor :evil: :evil:

Ach Ice, lader meenemen naar het veld en zodra hij leeg is, hop aan de lader hangen. Dan de tweede in de heli en weer vliegen. Zo kan je per keer toch wel een accu of twee extra leeg vliegen.

Burp zei:
Ach Ice, lader meenemen naar het veld en zodra hij leeg is, hop aan de lader hangen. Dan de tweede in de heli en weer vliegen. Zo kan je per keer toch wel een accu of twee extra leeg vliegen.

In het begin het je meer dan genoeg aan 2 lipo´s, maar als het steeds beter gaat dan verlang je toch echt wel naar 4 lipo´s, dat heb ik zelf ook al ervaren :(

Het is helaas geen bigscale tanken en weer doorrijden :cry: :D

Zware gevallen! 195gr.. Maar wel erg duurzaam.

Van Kong Power 3S1P 2200mAh Li-Po's zal je geen spijt krijgen :D
Zelf heb ik er drie en overweeg om er nog meer te kopen.

Gisteren heb ik (toevallig) na de drie Kongs nog een FP EVO25 3S1P 2170mAh gevlogen.
Een mega verschil, de Kongs houden hun vermogen D, daar waar de FP's (langzaam) in elkaar zakken.
Opm. volgens mij vliegt ericw ook met Kongs.

Ik zie het voordeel van 4s niet echt, je heli word zwaarder en gaat anders vliegen. Ik ga liever voor een lichte heli op 3s.
Is het niet zo, indien je zou kiezen voor 4S je makkelijk afkunt (zelfde vliegtijd) met een (lichtere) 1500mAh Li-Po ?

Als ik niet gesponsord was zou ik goedkope HXT lipo's van unitedhobbies kopen. 25 euro per pack.

Ik zou niet op 4s gaan vliegen, ongeacht of ik gesponsord ben of niet.

Ik hou meer van figuren vliegen ipv met pitch te spelen. Met een redelijke toerental en een setup zonder overbodig zware dingen erbij is dat veel makkelijker te doen.

Als ik echt veel toeren wil (dus stel dat ik me bedenk) kan dat met bijvoorbeeld een Neu op 3s met een 16T tandwiel. Dit is makkelijk weer op een redelijk toerental te brengen.

Back