Mini Titan E325 upgrade topic

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
The ICE Factory zei:
Tja of al het bling nou nut heeft of niet , ik vind het persoonlijk gewoon leuk... klaar :D :D

heb weer wat alu erbij 8)

Het is je hobby, die moet wel leuk blijven :) (kost alleen wel veel geld iedere keer, ik durf het haast niet meer bij elkaar op te tellen :oops: )

ik heb ook een FG MT met volledig Elcon alu ombouw , dan is dat alu van een mini titan wel wat goedkoper.
Ik betaal voor 1 draagarm 70 euro ..... paar MT velgen met banden kost 200 euro :cry: :cry:

daar heb ik heel wat alu voor de mini Titan voor :D :D

En het ziet er super 8) uit.
Meestal ook stabieler omdat plasic toch meegeeft :idea: .
Ieder zijn ding, en tegenover een off-road bigscale is de alu voor een Titan erg goedkoop :wink: .

Tja nut of niet?

Blingen is iets voor bij regenweer en vliegen is voor bij goed weer.
We leven nu éénmaal in België (of nederland).
Zo kun je altijd iets doen aan je hobby.

@Wauwieeeee Ice dat ziet er weer opperdetopperdetop uit kerel :thumbsup: :music: :proost:

@Bernie idd. jij Ice Henry en ik weten wel wat al dat alu ons gekost heeft op onze FG, daar is dit een lachertje ( :lol: X :lol: X :lol: ) bij.

Oja en dit wilde ik toch nog even kwijt,
Wat ik niet helemaal snap is dat er mensen gaan zeggen dat je de Mini Titan niet moet upgrade naar alu, of mooie carbon spullen, of dat nou wel of niet zo is, en of diegenè nou goed kan vliegen de ja of de nee lekker belangrijk toch :? Als je er maar van geniet :D
Idd. de Mini Titan vliegt ook heel erg goed zonder al die mooie upgrade´s...(maar voor sommige wilt het oog ook wat :P )

De een vind dat mooi.... de ander vind dat mooi dus ik bedoel te zeggen, de één geeft daar zijn geld aan uit, en de ander weer aan dat :wink:
Mooi voorbeeld :arrow: sommige mensen gaan vaak uit eten, dat vind ik persoonlijk nou zonder van mij geld, maar als die mensen daar nou die mensen daar nou van genieten, dan hebben ze groot gelijk 8)

Ook met mijn tekst wil ik niemand beschuldigen, maar laat iedereen lekker doen waar hij zin in heeft toch :?: :o :D
Je zou ook kunnen zeggen, "zo dat ziet er goed uit", maar dat is er voor sommige maar moeilijk om eruit te krijgen....

@ EricW
EricW zei:
Ik heb er ook al aardig wat vluchten opzitten ondertussen en krijg iedere vlucht iets meer routine, dat maakt het ook zo verslavend vrees ik :)
Eric

Denk het niet weet wel zeker :wink:

Upgraden /bouwen is voor mij idd een deel vd hobby, mijn Raptor50 heb ik niet eens als bouwpakket gekocht:
Deel1 waren enkele 2de hands dingen die ik nog had liggen van de 2de hands R50
Deel2 waren een heleboel nieuwe onderdelen van TT
Deel3 waren nog eens een heleboel onderdelen van Quick UK

Dit was zo echt een leuk project :)

Voor de MT heb ik nu deze besteld

MH-T024SE_l.jpg

en deze
MH-TI006LP_l.jpg

Blingen is iets voor bij regenweer en vliegen is voor bij goed weer.

8O

Als er buiten niet (meer) te vliegen valt, dan vlieg ik gewoon binnen (sporthal) :D

Best goed gelukt?

Man! Dat ding is DA BOMB!
Prachtig gedaan, vooral de vlag aan de voorkant!
Laat calliegraphics het niet zien! ;)

Keep it up!

Groet,
Tjerk ;)

Thanx :D
CallieGraphics kan me altijd mailen hoor ;) , ik ben ook geinspireerd door een bestaand ontwerp op een logo600 met dezelfde kleuren.
Ik heb rest/afval stukken gebruikt van folie die ze gebruiken bij autoreclame bedrijven.

Gisteren heb ik de staart upgrade uitgevoerd:
PV0814 Metal Pulley
PV0815 M. T. Drive Pinion
PV0818 M. T. Pitch Lever
PV0820 M. Tail P. Control Set
PV0823 M. Tail P. Housing

ik moet zeggen dat het nu al met al wel een hele solide heli is geworden.
Ondanks dat de staartrotor nu zwaarder is door de alu bladegrips lijkt hij beter > lekkerder te vliegen.

MiniTitan5.jpg

MiniTitan7.jpg

Wat nog komen gaat deze herfst/winter:
-PV0810 Metal bearing block of ander frame van http://www.cnchelicopter.com/servlet/the-894/Mini-Titan-E325-CNC/Detail
-PV0819 Metal joint lever
-T-Rex 450 carbon tailblades
-RADIX Main Blades
-Hacker A20 6XL engine ism Hacker X-30-PRO Controller

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er goed uit, dat alu. Ik heb ook alle alu delen voor de staart liggen maar moet het nog ff monteren.
wacht alleen nog op de Joint lever in alu ...heb ook maar een carbon staart gekocht :D :D

The ICE Factory zei:
Dat ziet er goed uit, dat alu. Ik heb ook alle alu delen voor de staart liggen maar moet het nog ff monteren.
wacht alleen nog op de Joint lever in alu ...heb ook maar een carbon staart gekocht :D :D

Er is ook nog een GFK geairbrushde canopy onderweg > zelfde design als mijn Raptor50 (zie sig) maar dan rood/geel ipv blauw/geel 8O

nwolsink zei:
The ICE Factory zei:

Er is ook nog een GFK geairbrushde canopy onderweg > zelfde design als mijn Raptor50 (zie sig) maar dan rood/geel ipv blauw/geel 8O

foto ?? 8)

Back