N
nwolsink
Guest
The ICE Factory zei:Tja of al het bling nou nut heeft of niet , ik vind het persoonlijk gewoon leuk... klaar![]()
heb weer wat alu erbij 8)
Het is je hobby, die moet wel leuk blijven

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
The ICE Factory zei:Tja of al het bling nou nut heeft of niet , ik vind het persoonlijk gewoon leuk... klaar![]()
heb weer wat alu erbij 8)
EricW zei:Ik heb er ook al aardig wat vluchten opzitten ondertussen en krijg iedere vlucht iets meer routine, dat maakt het ook zo verslavend vrees ik
Eric
Blingen is iets voor bij regenweer en vliegen is voor bij goed weer.
TrexzNL zei:dat landingsgestel zul je wel uit moeten boren, aangezien deze voor de t-rex is.
The ICE Factory zei:Dat ziet er goed uit, dat alu. Ik heb ook alle alu delen voor de staart liggen maar moet het nog ff monteren.
wacht alleen nog op de Joint lever in alu ...heb ook maar een carbon staart gekocht![]()
![]()
nwolsink zei:The ICE Factory zei:Dat ziet er goed uit, dat alu. Ik heb ook alle alu delen voor de staart liggen maar moet het nog ff monteren.
wacht alleen nog op de Joint lever in alu ...heb ook maar een carbon staart gekocht![]()
![]()
Er is ook nog een GFK geairbrushde canopy onderweg > zelfde design als mijn Raptor50 (zie sig) maar dan rood/geel ipv blauw/geel 8O