Mini Titan E325 upgrade topic

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
Dit gaat wel hard zo 8O , eerst even het antwoord uit de states afwachten, zal de aanvraag even verhogen naar 5 stuks

weet ik veel .... ik heb 88 dollar (+ 24% als het tegen zit) teveel.

Eerlijk gezegd , het ziet er gewoon heel mooi uit :-D

Burp zei:
Burp zei:
Wat zijn de voordelen van dat frame t.o.v. de standaard?

?? :D

Hou het er maar op dat het gewoon mooier is, of het beter is moet nog blijken :wink:

Ik zit nu op een prijs voor 5 sets van $ 90 pst inc verzenden, ik probeer daar nog wat af te krijgen.
Let wel dat met 5 sets importeren het risico om "gepakt" te worden wel groter wordt en er dus zo ruim 20% bij kan komen aan kosten.

Henry zei:
nr 5 :-)

Hey Rob ?
Sinds wanneer heb jij er ook 1-tje ?
Volgens mij heeft elke (ex) bigscale rijder wel een Mini Titan :-D

Klopt veel (ex) en bigscale rijders gaan aan de Mini Titan (die ik ken) we maken elkaar natuurlijk ook een beetje gek ermee he :wink:
Rob heeft sinds vorige week ook een Mini Titan alleen moet hij hem nog opbouwen, het is kiezen bij Rob of zijn 4WD onroad Mini of zijn Mini Titan (heli), maar als hij eenmaal met zijn Mini Titan gevlogen heef, dan gaat zijn 4WD gewoon de kast in, of wordt hij verkocht :lol: :lol: :lol: :lol: (geintje Rob)

Burp zei:
Burp zei:
Wat zijn de voordelen van dat frame t.o.v. de standaard?

?? :D

Burp dit frame is gemaakt van fiber, en is hopelijk sterker dan het standaard frame.
Ook heb je (waarschijnlijk) meer ruimte, zodat je de gyro makkelijker in het frame kwijt kan, waardoor je de tailboom dan makkelijk kan vervangen/vernieuwen als dat nodig is 8)
Ook zitten er al de benodigde alu delen op, en voor die prijs omgerekend naar euro´s kan je zoiets gewoon niet laten liggen :D
Zie het ook een beetje zoals je FG MT die je had, daar vond je al dat alu toch ook heel mooi op staan :wink:
En ja je moet een beetje gek zijn en van upgrade houden :roll: :roll: 8)
Oooja en wat Henry al aangeeft, het ziet er ook nog eens erg mooi uit, en als ex Bigscale rijder zijn dit :lol: lach :lol: prijzen :P

gelukkig ben ik geen ex bigscaler, en idd hobby; het mini 1:6 on-road 4WD projekt is zekers mooi en gaat ook worden afgemaakt, maar de heli's hebben mij altijd al kunnen boeien, zelf heb ik er een paar jaar geleden 1 gehad , maar ben toen overgestapt naar de bigscale's nu is dat gelukkig weer omgedraaid 8)

Henry zei:
weet ik veel .... ik heb 88 dollar (+ 24% als het tegen zit) teveel.

Eerlijk gezegd , het ziet er gewoon heel mooi uit :-D

Het is idd gewoon mooi, we zien wel hoe het uitpakt :D

Minor setback, als ik er 5 wil hebben met korting dan moet ik per bank naar China gaan betalen en kan het niet met PayPal.
De frames komen dan ook direct vanuit China naar Nederland.

Dat zie ik dus niet zo zitten voor 5 x $90,- dollar = $ 450,- er kon dan nog wel wat extra korting af.
Zou je er er zelf 1 bestellen op hun site http://www.cnchelicopter.com dan kost het $ 107,- inc verzenden, het verschil is dus niet eens zo heel erg groot. Daar komt bij dat ik ze in NL weer door zou moeten sturen a € 6,20 per frame.

Als met al is de beste optie denk ik om ze maar gewoon zelf te bestellen daar.

jvthert zei:
CNChelicopter.com zit in Amerika. Waarom moet je geld naar China sturen? En trouwens, je mag best $450 overmaken met Paypal, ik heb wel grotere bedragen gestuurd. Als je bij ze besteld komt de enveloppe of het pakketje ook gewooon uit de VS.

Grtz, Jeroen

De korting komt hem uit het feit dat het niet eerst naar van China naar de USA en dan weer naar Europa moet, maar dus direct van China naar Europa.
Hij wil denk ik geen PayPal omdat hem dit 3% kost en als ik korting wil op meerdere frames gooit hij al een stukje marge weg.
Maar ik ga niet zomaar $450 overmaken naar China want als het dan misgaat heb je echt geen poot om op te staan.

Geef je ook gelijk , dat je niet zomaar 450 euro gaat overmaken naar een of ander chinees :-D

Jammer dat het zo moeilijk moet gaan, en zoals je zei , dan moeten wel maar zelf gaan bestellen :-)

@nwolsink

Jammer :cry: :D maar ik begrijp je volkome kerel.

Nou we zullen wel zien wie het eerte op het forum is met het frame 8)

Misschien dat ze binnenkort wel in Nederland, of Duitsland te bestellen zijn voor een redelijk prijs :P

Vandaag nieuwe bladen binnengekregen voor m'n Titan 8) .
De Align Pro 325 blades.

Titan052.jpg
.

Q RACING zei:
tsja idd jammer , misschien dan een ander is om het wel te doen :?: :wink:

Ik heb er een frame voor me verjaardag gevraagd van me pa :wink: die vind dat soort dingen nl ook wel mooi

The ICE Factory zei:
Heb gister mailtje ontvangen van mijn RC boer www.rc-central.nl dat hij inmiddels dealer is geworden van cnchelikopters.com
Frame kost bij hem 72,50 :D dus je kan hem bestellen, de mijne is al besteld :D

Hij moet er alleen wel eerst 15 hebben voordat ie ze besteld

ik moet per order 15 producten bestellen bij ze..

ik zal vrijdag de eerste order bij ze plaatsen.

vermoedelijk zal ik 6 chassis laten mee komen.

een verwachte levertijd is +/- 10 dagen.

martijn-rc zei:

He Martijn dat is goed nieuws :D

Doe mij er ook maar eentje, als het goed is heeft de the Ice Fatory het al aan je door gegeven 8)

martijn-rc zei:

Ik zou er maar wat meer halen als ik jou was, ik denk dat je ze nl wel snel kwijt bent :)

ja die 6 stuks zijn zo weg , 4 zijn er al besteld geloof ik dus nog 2 over
Martijn heeft ook nog wat alu mee besteld hoorde ik vanmiddag
Komplete alu rotorhead etc. Nu nog ff wachten voor de chassis er zijn :D :D

Back