Zou ik nu bij nieuw aanschaf wel voor kiezen ja.
Powerex is de beste lader en zeker z'n geld waard.
de powerex ziet er leuk uit en niet duur inderdaad,, kan hij ook een beetje snel laden ?

de MR 03 n dan de LM ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zou ik nu bij nieuw aanschaf wel voor kiezen ja.
Powerex is de beste lader en zeker z'n geld waard.
lekker veel aanbod dat is perfect. ik koop dan ook het liefst in NLIk zou net als Marten 2Brothers aanraden, een van de broers rijdt zelf ook mee tijdens de wedstrijden en heeft dus veel kijk op wat je nodig hebt.
Groet,
Marcel
De MR-03 LM is een prima keus. Aan te raden is om de AAA cellen met niet meer dan 1C te laden, en dat kan de Powerex prima, het is een veelgebruikte lader zijn Mini Z racers, gebruik hem zelf al een paar jaar en overweeg nog een tweede aan te schaffen.
Marcel
Fun fun richard. Komen we elkaar weer tegen.¦) . Of moet we toch maar samen op pad gaan.lol
Locaties Mini-Z Races
Locatie Bussum:
Buurthuis Achter de Linde
Godelindedwarstraat 34
Bussum
Wij zijn er rond 11.00 uur om de baan op te bouwen, tot ongeveer 17.00 uur
Je bent van harte welkom! Heb je zelf een auto? Anders is er meestal wel een demo auto waarmee je een keertje kunt rijden.
Mooi dan kom ik even kijken hoe het moet,
Ik ben sinds kort in het bezit van een mr03, en lijkt me erg leuk om hiermee op een baan te rijden,..!
ik kan echter niet tot 1700 uur blijven, hoop dat dit geen probleem is,..
gr.
De winterpret in Bussum en de trainingsavonden in Diepenveen zijn inloopdagen, dus je bent vrij om te gaan wanneer je wilt. Het is alleen wel wenselijk, dat als je regelmatig gaat komen, ook helpt met opbouwen en afbreken.