Mini Z Wintercup 2011/2012

De MR-03 LM is een prima keus. Aan te raden is om de AAA cellen met niet meer dan 1C te laden, en dat kan de Powerex prima, het is een veelgebruikte lader zijn Mini Z racers, gebruik hem zelf al een paar jaar en overweeg nog een tweede aan te schaffen.

Marcel

Ik heb ook veel plezier van deze: EnerGenie - Green energy for the planet
Belangrijke kenmerken: juiste laadstroom (0,7A) en laden per cel. Ik ben ook de cellen van hun aan het testen en ook die presteren prima. http://energenie.com/default.aspx?op=item&c=198&id=6097

De beste cellen zijn nog steeds de Orion 750 SHO. Wat overigens opvallend is: de meeste cellen geven max. 800mAh af, ook al geven ze soms tot 1400mAh aan.
In de KT-18 zender moet je geen oplaadbare doen, maar droge AAA cellen.

Laatst bewerkt:
Inderdaad de 750 SHO van Orion zijn goed, maar wel vrij duur. Ik heb nu de 1100 RT (runtime) cellen van Orion, zijn wat goedkoper en ook goed. Ook Sanyo cellen zijn goed.

Marcel

Leuk, jullie zijn van harte welkom. Aanstaande vrijdag is de eerste wedstrijd van de Wintercup van dit seizoen in Diepenveen (Deventer) en zondag hebben we een trainingsmiddag in Bussum. Wellicht hebben jullie tijd om even langs te komen.

Groet,
Marcel

Locaties Mini-Z Races

Locatie Bussum:
Buurthuis Achter de Linde
Godelindedwarstraat 34
Bussum

Wij zijn er rond 11.00 uur om de baan op te bouwen, tot ongeveer 17.00 uur

Je bent van harte welkom! Heb je zelf een auto? Anders is er meestal wel een demo auto waarmee je een keertje kunt rijden.

Locaties Mini-Z Races

Locatie Bussum:
Godelindedwarstraat 34
Bussum

Je bent van harte welkom! Heb je zelf een auto? Anders is er meestal wel een demo auto waarmee je een keertje kunt rijden.

Tevens wordt er om de 2 weken gereden op de vrijdag-avond in Diepenveen. ( Deventer )

bussum

Mooi dan kom ik even kijken hoe het moet :),
Ik ben sinds kort in het bezit van een mr03, en lijkt me erg leuk om hiermee op een baan te rijden,..!

ik kan echter niet tot 1700 uur blijven, hoop dat dit geen probleem is,..

gr.

Mooi dan kom ik even kijken hoe het moet :),
Ik ben sinds kort in het bezit van een mr03, en lijkt me erg leuk om hiermee op een baan te rijden,..!

ik kan echter niet tot 1700 uur blijven, hoop dat dit geen probleem is,..

gr.

De winterpret in Bussum en de trainingsavonden in Diepenveen zijn inloopdagen, dus je bent vrij om te gaan wanneer je wilt. Het is alleen wel wenselijk, dat als je regelmatig gaat komen, ook helpt met opbouwen en afbreken.

Nog even een reminder: morgen Wintertraining in Bussum, dus als je een keer wilt proberen, kom dan langs:

Locatie Bussum:
Godelindedwarstraat 34
Bussum

Marcel

bussum

De winterpret in Bussum en de trainingsavonden in Diepenveen zijn inloopdagen, dus je bent vrij om te gaan wanneer je wilt. Het is alleen wel wenselijk, dat als je regelmatig gaat komen, ook helpt met opbouwen en afbreken.

Helemaal goed,.!
Vandaar dat ik vroeg of het een probleem zal zijn wanneer ik eerder weg zal gaan, ik ga het niet redden om te helpen afbreken.
ik zal ieder geval zorgen dat ik er om 11.00 ben zodat ik eventueel kan helpen met opbouwen,.!

Gr.

Ralf.

Ik denk dat we een kleine groep hebben vandaag omdat we afgelopen vrijdagavond de Wintercup in Diepenveen hadden, maar daardoor juist voldoende ruimte om te rijden, welkom dus!

Marcel

Back