Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil graag een lipo met iets meer mah's dan kun je wat langer vliegen![]()
De meeste die lipo,s gebruiken zijn zeer tevrede over de 200mha turnegy.
op de een of andere manier blijft hij (met de klok mee) om zijn as draaien.
Stel ik nu de trim af op -7 dan neigt hij nog maar een klein beetje met de klok mee om zijn eigen as te draaien. Zet ik de trim echter op -8 dan stopt de staartrotor er ineens mee en.... draait hij als een dwaas om zijn eigen as, maar dan linksom
Zet ik hem weer op -7 dan werkt de staartrotor wel weer echter draait hij weer "sneller" om zijn as maar dan weer naar rechts....
Heb ik ook nog ergens anders de mogelijkheid om de snelheid van de staartrotor te beïnvloeden of kan dit alleen middels de trim?
ik las, in voornoemde link, dat er op de ontvanger mogelijk een schroefje met de tekst "proportional" echter ik heb geen idee waar de ontvanger zit en zie ook nergens een scrhoefje met de tekst proportional erbij......
Verder merk ik dat, als ik corrigeer met links/rechts, dit vrij abrupt gaat, althans niet geleidelijk. Kan ik de gevoeligheid van de stick nog ergens instellen?
@Schiksie
Ofwel begrijp ik het verkeerd ofwel vergis je je ergens in de verschillende modes.
Wat jij op het eind van je post beschrijft is mode 2.
Gas + rudder op linker stick en elevator + aileron op rechter stick.