MJX F645 random vragen!(:

Jawel in augustes zouden de cnc delen voor de f45 op de markt moeten komen.
Ook worden de geruchten over een brussles tail steeds sterker, zou enkel nog wat fine tuning nodig zijn.
Ik heb hier ondertussen een turnegy 9x binnen gekregen, dus full brussles, met een betere cyclic is hier nu iets wat tot de mogelijkheden behoort.
Enkel nog een giro scoren en de brussles motoren met de ecs.

hallo ik heb net n nieuwe mjx f645 gekocht n heb de remote al ingesteld n dat is naar mijn idee ook gelukt maar de helikopter wil niet reageren. heeft iemand n idee wat ik fout doe?

Wat bedoel je met "niet reageren" red ? Bind de heli wel met de zender ? Dus stel je zet hem aan dan zie je het lampje voor in de kap knipperen, als je vervolgens de zender aan zet en de throtlle stick ( links in mode 4) omhoog en omlaag doet zou hij moeten binden, het lampje in de kap gaat dan ook vast branden.

Hallo allemaal ik heb vd week n f645 gekocht n heb het idee dat ik iets fout doe want mn helikopter wil niet reageren op mn controler kan iemand mij mischien helpen ? Bvd.

Hallo allemaal ik heb vd week n f645 gekocht n heb het idee dat ik iets fout doe want mn helikopter wil niet reageren op mn controler kan iemand mij mischien helpen ? Bvd.

Je hebt na het aankoppelen van de batterij op de heli toch de trottle stick (voor het "gas"-geven) eens helemaal naar boven en naar beneden gedaan?

Zorg ook dat beide schuifknoppen op dezelfde stand staan. (links en rechts van je zender)

Klopt ik heb de engelse gebruiks aanwijzing gedownload n hij doet wat hij moet doen. Ik doe de steker in het toesstel n het lampje begit langzaam te knipperen n doe de controler aan geef dan indd. Gas eerst omhoog dan naar beneden n hij heeft dan ook verbinding het led lampje begint vervolgens iets harder te knipperen maar verder kan ik niks. Hij blijft hart knipperen.

Dat maakt bij deze niet uit Sven, je bind past echt als je throttle omhoog en omlaag doet.

Je zet hem inderdaad eerst op mode 4 Red zodat linker stick throttle is ?

Left stick
STICK MOD2:upward/downward,leftward/rightward;
STICK MOD4:upward/downward,turn left/turn right;
STICK MOD1:forward/backward,turn left/turn right;
STICK MOD3:forward/backward,leftward/rightward.

Right stick
STICK MOD1: upward/downward,leftward/rightward;
STICK MOD3: upward/downward, turn left/turn right;
STICK MOD2: forward/backward,turn left/turn right;
STICK MOD4: forward/backward,leftward/rightward.

Wat Never ook al zegt moeten die schuifjes naast de sticks beide op dezelfde positie = L ( dus laag hebben staan).

There is 1 throttle button on either side of the remote controller.

Slide both of the 2 buttons to "L", the left stick is the throttle control stick.
Tip: both of the 2 buttons should be either on the position of "R" or "L",
otherwise, the remote controller can not be activated.

Wat doet het rode lampje op de zender ?

Ok stap voor stap als je throttle links is.

1- Plug de batterij in de heli, zoeklicht knippert.
2- Zet je zender aan, rode led op zender knippert.
3- Doe de throttle stick naar boven en weer naar beneden en wacht minimaal 10 seconden. Dan zou het rode lampje op de zender en het zoeklicht op de heli vast moeten gaan branden en zou de heli gebonden moeten zijn.

Je kan het proces ook versnellen door na handeling 1 en 2 de rechter stick even naar links en rechts te bewegen. Je hoeft dan niet 10 sec te wachten.

Het werkt ook andersom, dus eerst zender aan en dan de heli. Het binden gebeurt pas nadat je de throttle stick omhoog en omlaag gedaan hebt.

Oke ! ik doe het dus toch op de juiste manier want hij piept op de controller n indd. Hij blijft branden (het rode lampje) maar het led lampje op de heli blijft knipperen n heb gekeken of er mischien iets los zit aan bedrading of zo maar dat is ook niet het geval. N zo dra ik de heli aan zet knippert hij langzaam maar waneer hij contact vind met de controller begint hij snel te knipperen dus je zou zeggen dat er toch n soort van verbinding met elkaar is.

Oke ! ik doe het dus toch op de juiste manier want hij piept op de controller n indd. Hij blijft branden (het rode lampje) maar het led lampje op de heli blijft knipperen n heb gekeken of er mischien iets los zit aan bedrading of zo maar dat is ook niet het geval. N zo dra ik de heli aan zet knippert hij langzaam maar waneer hij contact vind met de controller begint hij snel te knipperen dus je zou zeggen dat er toch n soort van verbinding met elkaar is.

Ja dat zou je wel zeggen, lipo is wel vol ? Ik zie geen woonplaats in je gegevens, je woont niet toevallig omgeving Nijmegen dan had je even lang kunnen komen :-)

Nee das idd niet in de buurt ;). Ja lipo is idd de batterij maar dat had Sven al gelinkt. Heb je de f45 ergens in een winkel uit de buurt gehaald, dan zou ik daar even naar terug gaan anders ?

Back