Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorry voor mijn onvolledige vraag.Een snelle zoektocht op internet zegt me dat diverse servo's prima direct op de 7.4V aangesloten kunnen worden - echter geen idee of de in de Dockyard ingebouwde servo's daar tegen bestand zijn. Dat zul je dus even moeten uitzoeken
2x was je waarschijnlijk zelf de zaal aan het afschuimen.
Heb je de mogelijkheid om een drukverlies te simuleren, danwel te bewerkstelligen, zodat je zeker bent dat bij bijvoorbeeld een peilglasbreuk beide branders uit gaan?
Zoiets bedoelde ik dus... dat je kan testen dat het ding ook daadwerkelijk doet wat hij moet doen, op de manier waarop het bedoeld is.Daarom heb ik, op de foto slecht te zien, achter de manometer van de keteldruk een afsluiter gemonteerd, die ik op elk gewenst moment kan openzetten, zodat de keteldruk afgeblazen wordt.
Mijn advies zou zijn om die afsluiter mee te nemen in de uiteindelijke installatie, want een ontestbare veiligheid is geen veiligheid, maar slechts een versiering, zei een ouwe baas van mij altijd...
e moet alleen wel VOOR het varen gaan de bypass neutraal zetten anders blijft de bewaking overbrugd.
Niet helemaal zeker hoe je dat bedoelt, maar wat ik bedoel is dat je dergelijke beveiligingen gewoon regelmatig wilt kunnen testen, dus zou ik persoonlijk die afblaas-afsluiter ook plaatsen in de uiteindelijke installatie in het model. Je wilt bijvoorbeeld graag weten of bijvoorbeeld die drukknop niet blijft hangen en de gaskraan open houdt...Jouw opmerking kan betreffing hebben op regeleenheid 2, Keteldruk gestuurde gasafsluiter.
Lijkt me niet zinvol, omdat wanneer je begint er geen druk is en je een bypass handeling zal moeten verrichten om wel gasdoorlaat te krijgen.
Heb je geen gas , dan weet je toch dat het al werkt, hoef je niet te testen.