Mooie foto's, niet modelbouw

En nog een serie, ik zal binnenkort nog wel een paar series bij elkaar zetten. Foto 5 heb ik trouwens vandaag naar de drukker gebracht want die komt bij mijn zoontje aan de muur te hangen :)

RNLAF f-16 Solo Display
1.
f16-1.jpg

2.
f16-2.jpg

3.
f16-3.jpg

4.
f16-4.jpg

5.
f16-5.jpg

jahaaa ik heb de 40D !! (en de grip enzo komen hopelijk snel toe vanaf ebay)
volgende maand een flash erbij :) Olééééé

edit: Amstel, welke lens ?

Ok Amstel,

Jij vliegtuigen plaatsen?
Ik ook!

(Wel mooie foto's overigens!)

Een herinnering aan de Dakotoa die in de waddenzee is gestort waarbij velen zijn omgekomen.

IMAG1086.jpg

Een ouwetje, gespot op Texel tijdens de Taildragger bijeenkomst September 2006:

IMAG1100.jpg

Wim

Mijn zoontje wilde daar op de luchtmachtdagen een poster kopen maar dat zag er gewoon niet uit gezien het geld wat je daar voor neer moest leggen. Ik heb hem dus beloofd dat papa dat veel beter zelf kon, jammer dat hij voor A2 koos in plaats van A1. De kleuren op de foto komen niet helemaal overeen met het orgineel hoor ;)

poster.jpg

Oooh wat balen, had ooit een hele mooie close-up foto van een mug, op zo'n mini groene container met vochtdruppels erop, condens of hoe dat ook heet. Die was heel vet maarja ik verwijder altijd alles wat ik later nodig heb.

Ze stonden ook al in het topic van de open dag, maar zal de mijne dan ook nog hier zetten;)(btw: mooie foto's Amstel):

2mo8gtx.jpg

2hi2gox.jpg

f9pgzl.jpg

2dv0pvk.jpg

vcqozr.jpg

21mar9v.jpg

i5xbn6.jpg

2z6t6o8.jpg

wgqmx0.jpg

dy3kwj.jpg

23hx5jo.jpg

awer05.jpg

2oyyq.jpg

2ldgi0n.jpg

dq6gqo.jpg

1zfkbbs.jpg

2mmb60h.jpg

8x9bwk.jpg

25i6gsz.jpg

m8hape.jpg

Hier nog een paar bewerkte foto's(alleen bijgesneden en formaat gewijzigd voor het forum):

aab211.jpg

2zozx1t.jpg

9b95vs.jpg

r903gp.jpg

Laatst bewerkt:
Nou. een beetje modelbouw hier...
Kort geleden aan het varen met m'n Schnellboot.
Kom er een of ander gevleugeld amfibisch ding langs met haar nageslacht.
Aangezien ze als een soort kustkonvooi vlak bij de kant bleven, heb ik ze maar geëscorteerd tot ze de walkant opgingen...

18668289.jpg

Camera: Panasonic Lumix (digitaal)
Omstandigheden: 22:15U, zon was vrijwel onder.
Iso:400

@Snipes, Mooie serie hoor!
@Roel van Essen, wat voor lichtmeting heb je gebruikt? Want onder die omstandigheden toch nog een flinke overbelichting is vreemd.

Gister mijn camera op ISO 1600 getest bij de Judoexamens van mijn zoontje. Valt me niet heel erg mee maar eerlijk is eerlijk ook niet heel erg tegen. Maar ik denk dat ik de volgende keer toch weer voor ISO 800 kies onder dezelfde omstandigheden.

Hahaaa, heb mijn muggefoto toch gevonden. goetsie goetsie goeee.
2 jaar geleden geschoten geloof ik, toen was ik euh 13 - 14 jaar oud :P aaah goetsie goetsie goeee.:rolleyes:
pb080012.jpg

Ik zit altijd te rotzooien met die schroefjes op de ontvanger van mijn Esky lama, dus dacht ik: laat ik het eens groots aanpakken!:cool:
proportional.jpg

Back