Check ff de site van www.mvvs.nl kunnen jullie zelf uitrekenen wat die hele bende totaal weegt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hezik zei:Niet echt, ik kan er wel het gewicht van de motor vinden, maar niet van de pijp/ontsteking, enzovoort..
MVVS 26 IFS - Walbro Cat.#3094iW ; carb Walbro (3220 / 26).
2,8 kW @ 9 000 rpm (3.8 hp)
weight: 936 grams without ignition; (this is 277 grams/hp, an excellent value.
Ignition weight 160 grams
Maar niet met een spoed van 12.Berto zei:Heb al diverse kisten met een MVVS 26 rond zien vliegen die met gemak torquen en dan weer eruit trekken.
Berto zei:Wat weegt die huidige kist dan van je?
Heb al diverse kisten met een MVVS 26 rond zien vliegen die met gemak torquen en dan weer eruit trekken.
Dan zou de Webra dus ook al afvallen, gewicht met uitlaat + onsteking 980 gram (ok net onder de kilo maar zonder bocht en ontstekingsakku) en levert evenveel vermogen als de MVVS maar dan wel met veel meer toeren.het zal ongetwijfeld zo zijn dat de combo met een MVVS wel werkt, echter in de praktijk is gebleken dat de MVVS minder vermogen levert dan bv. de OS 160FX.
Misschien, maar de vraag is dus nu of de Webra echt het vermogen haalt wat ze voorschrijven.Er is nogal een verschil tussen 980 gram en 1205 gram he.. dus die webra valt nog niet af
Thank you for your email and your interest in our gas engine 150i Aero.
Here some test result:
16 x 14N APC - 9100 rpm
18 x 8 APC - 9100 rpm
20 x 8 APC - 8000 rpm
all test in flight with tuned pipe Webra "Silent 120" (article no. 1100/240)
Through the low total weight of the engine plus fuel and the big torque of
this engine we can say with
this engine you can fly powerful F3A figures in a 2 m F3A airplane surely in
the "Sportman" class.
Het is 1500 toeren meer dan wat ik zou verwachtenhezik zei:Uiteraard, ik zal het ze vragen.. maar als ik het goed begrijp, geloof je de getallen niet? Waarom niet? Lijkt het veel of juist weinig?