Mpx parkmaster 3D

• Topicstarter Topicstarter elektroflyer
  • Startdatum Startdatum
dat zijn mooie servos eclipse:D

Ik gebruik zelf op alle roeren die blauwe 9 grams van hobbycity, eigenlijk helemaal niks mis mee, al zou ik op rudder een andere servo zetten die wat meer power heeft.

de hxt 9grams dan, ik lees dat er sommige ze zouden vervangen, ikzelf heb die van towerpro, vind ik eigenlijk wel goed...de vigors zijn wel uitverkocht hmmm
3hxt's dan en een iets zwaardere op richting, ik kan ze dan nog altijd vernieuwen he:p

de lipokes 1000mah zippy 3cell staat ook op 0 dus effe wachten tot ze terug op stock zijn, bestel ik ze gelijk met de 8cellen 4150 mah voor de funtana

da gestippelt spul:p hehe owkayz nooit goed naar gekeken:p

oke motip +depron gaat
motip + elapor fret weg:p

ga maar eens naar de brico gaan achter dupli colors:p

Laatst bewerkt:
da gestippelt spul:p hehe owkayz nooit goed naar gekeken:p

oke motip +depron gaat
motip + elapor fret weg:p

ga maar eens naar de brico gaan achter dupli colors:p

Is datverpakkingsmateriaal wel elapor? Volgens mj is het gewoon piepschuim namelijk. Ik heb allerlei spuitbussen gebruikt op elapor en nog nooit gehad dat het wegvrat....zelfs autolak niet.....

heb nu een busje dupli color gehaald
zelfs dat fret in op dat schuim van de doos... dus ik denk idd dat dit gewoon piepschuim is met rare kleurtjes in:p

even op het wielkapje properen

De flaconnen acryl verf van het Kruidvat werken met de kwast prima op elapor. Zou je dat niet waterverdund kunnen spuiten?

heb nu een busje dupli color gehaald
zelfs dat fret in op dat schuim van de doos... dus ik denk idd dat dit gewoon piepschuim is met rare kleurtjes in:p

even op het wielkapje properen

Ben aub voorzichtig met elapor als je het gaat spuiten met iets anders dan watergedragen verf. Tip van MPX zelf, nooit het model schuren! Je schuurt dan de huid van de cellen kapot waardoor het schuim veel zwakker wordt, de sterkte zit nl vooral in de buitenste laag van het materiaal.
MPX heeft een speciale primer voor elapor waardoor je goede hechting zou krijgen zonder te schuren.

IMG_3571.JPG

IMG_3573.JPG

IMG_3572.JPG

toch nog goed gekomen, nu nog enkele stickerkes en hopelijk morgen de rc!!. twijfel m de cockpit te kleuren. zwart is denk ik te zwaar:p

Leuk geworden !
Zwart op de cocppit lijkt me ook wat te veel van het goede. Een smal randje misschien en de rest geel??
Succes met de keuze, we zien het resultaat wel

Dit is hoe de mijne geworden is. Foto is nog zonder de setup. Met setup en accu van 1050mah weegt het geheel vliegklaar 507 gram. Misschien had ik iets zwaardere accu's moeten kopen... maar dat is achteraf.

Nu hopen dat het weer iets beter wordt.. Sta te popelen om hem buiten uit te testen. Binnen heb ik er wel even mee gevlogen, maar dan moet je je wel inhouden.

IMG_0071.jpg

IMG_0070.jpg

Back