Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Koen, hoe heb jij de cockpit zo mooi zwart gekregen.
Vind het juist mooier zo(met minder stickers). Denk dat ik het ook zo toe ga passen. Zijn die stickers heel dik waardoor ze zo zwaar zijn?
@jeroen
Zou jij de afstanden van de servo tot de ontvanger kunnen meten?? dan weet ik hoeveel verlengsnoertjes ik nodig heb. Welke draaddikte zou ik gebruiken?
was jouw kabel voor de regelaar standaard lang genoeg(ik neem namelijk dezelfde regelaar)
Hier kun je zien dat de servo draden naar achteren mooi zijn weggewerkt in een voor gevormde snede. De draad van de regelaar zal ik nog iets moeten verlengen om hem netjes te kunnen wegwerken.
Hier kun je zien dat de servo draden naar achteren mooi zijn weggewerkt in een voor gevormde snede. De draad van de regelaar zal ik nog iets moeten verlengen om hem netjes te kunnen wegwerken.
![]()
Hoi allemaal,
Hij is klaar voor maiden
...aleen de wind en regen werken niet mee vandaag
Weegt nu vliegklaar (met tijdelijke accu, oude 3S740 van 64 gram, met (waarschijnlijk) tijdelijke AXI 2217/16 i.c.m. APC Slowfly 10 X 4.7) 456 gram.
Als de postbode van de week komt gaat er een 3S1000 lipo, de Hyperion E-2215 914 KV en WES 10 X 5 in, dan vliegklaar 458 gram.
Eerst maar eens vliegen, voelen hoe "licht" ie vliegt en of dat lekker is voordat ik er nog enkele tientallen grammen aan stickers bijplak, want nog wel wat kaal zo...
![]()
![]()