Ik zou zeggen reken het prijsverschil uit en beslis op basis daarvan.
Bekijk hoe groot het verschil is en wat het kost als je je motor sloopt.
Bekijk hoe groot het verschil is en wat het kost als je je motor sloopt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jan bedoeld niet dat je motor er vet van word, maar dat er erg veel olie in zit..
Je hoeft in oss maar minimaal camber te rijden. Dus als je band aan de binnenzijde meer slijt als elders op de band dan heb je meer als 2 graden camber staan. Ik zou voor de winterdagen lekker een setje angle spikes nemen ofzo.. dat geeft in kou en nattigheid nog behoorlijk tractie vanuit de band. denk dat je met 2 setjes wel tot maart doet met elke week rijden
Let er ook wel op dat die setups gebaseerd zijn op de zomerdagen dat we daar rijden.. in de nattigheid/kou zullen de veren iets zachter worden en de linkage achter wat langer..
Dikkere diff olie betekend minder wiel spin, minder wiel spin betekend dat je wielen minder zullen ballonnen, en daardoor minder zullen slijten in het midden vlak. Het inplakken van de banden is een leuke optie echter ook een linke. Als de tape loslaat in een finale zul je een band hebben die niet te controleren is. Dit zal eerder gebeuren op een natte baan. Verder kan de tape breken , ook dat zal leiden tot een ongewenst effect.