Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Snellehenk heb je het probleem gevonden?
Controleer vooral de lagers! Daar zou er wel eens eentje de boosdoener kunnen zijn! Misschien zit er eentje een beetje scheef of dat er iets vast zit...
Aan je materiaalkeuze zal het al niet liggen
Je weet 400euro eh![]()
Afgelopen weekend heb ik mijn mbx6 geprobeerd op onze nieuwe baan, met de setup van Jan voor de baan van ORMCO. Moet toch wel zeggen dat ik van de buggies veruit het meeste grip had. De ondergrond is erg hard en bied vrij weinig grip. De anderen reden allemaal met vrij dunne olie. Sommigen draaiden om de haverklap om hun as heen, mijn buggy was vrij goed handelbaar. Wel was het behoorlijk veel de achterkant omgooien om de bocht scherp te nemen maar hé dat is ook een kunst ;-)
Maar dat is een astrobaan en die is totaal verschillend van setup als van een dirt baan. Setup kan zeker beter hoor![]()
Dit was ik afgelopen weekend. Let niet op de motor, de koppeling was aan gort en ik had een lek in het rubber van de gas schuif. Dat leverde me nogal wat problemen met afstellen op. Elke keer als ik de auto startte was de afstelling anders. De ene keer te rijk, de andere keer te arm. De koppeling grijpt ongelooflijk vroeg aan (kun je ook wel horen). De schoentjes waren op een of andere manier allemaal stuk.
Let ook niet te veel op de baan, die is namelijk (nog) niet af ...![]()
Met andere woorden, let niet teveel op deze post??? :rolling: