Multicopter Café

EU warehouse was er bij mij de dag erna zelfs al.. Heel goed! Internationaal heb ik wisselende ervaringen mee... Tussen de anderhalve week en anderhalve maand :)

Me naza leverd halve vermogen op atti mode. En vol vermogen op manual mode, is het mogelijk om de reactie vermogen en de motor vermogen op atti te verhogen??

Nee

en als je op manual vliegt moet je wel de Gains lager zetten
anders blijft ie shaken !!
maar heb nooit de hele shake eruit gekregen met tunen
daarom probeer ik het nu eens met Naze32

is wel erg wennen zo'n Naze Acro Bordje :shock:

Ben al tijdje bezig met gains vanaf 160 tot 50 ik blijf lastig controle erop hebben, zoals ik afrem in de lucht slaat die door en flikkert hard na beneden;)

je moet ook niet afremmen hahahaha
nee zonder gekheid: denk dat je rustiger met je sticks moet roeren
als ik rem op atti doe ik dat meestal in een bocht (dus met de Roll-Stick)
en als je remt of draait moet je zowieso beetje gas bij geven anders zakt de multi

'meestal' rem ik niet maar probeer de FLOW erin tehouden

en dat voor overslaan op MANUAL:
weet niet precies wat je doet met je stick
maar een tikkie naar voren en hij blijft in die hoek staan
houd je je stick op die Positie vast dan wil ie als maar verder naar voren gaan
dus als je een mooie hoek hebt om tevliegen kan je je stick weer in het midden zetten

Blijkbaar mag ik via dit forum geen instamorph in kleine hoeveelheden verkopen, en alle posts zijn verwijderd. Ik heb niet onthouden wie het was die interesse had, dus dat gaat niet door dan.

Terug naar de orde van de dag dan maar.

Ik bied ook geen spullen meer aan via de markt sectie. Ik gebruik nu Twitter via hash modelbouw.

Laatst bewerkt door een moderator:
het bestand dat je upload moet dan ook in 1080p zijn uiteraard, na het uploaden komen vaak eerst de lagere resoluties online, de hogere kosten wat verwerkingstijd op de servers. Als het goed is komen die opties later beschikbaar.
Maar nooit hoger dan de resolutie van het bestand dat je aangeboden hebt

Via facebook zijn ook groepen gericht op fpv, maar ik ben alleen lid van een engelse groep, en dat kan ik al nauwelijks bijbenen.
Ik heb geen zin om er werk van te maken, ik vond het gewoon iets super handigs dat volgens mij iedereen wel kan gebruiken.
Verder geen woorden aan vuil maken. Terug naar multicopter business :)

Ik zie het bij me vorige videos ja:p super dat je het even zij ;) dat scheeld me zoeken, ik wacht wel dat de nieuwe upload ook gewijzigt is:D

Back