Multicopter Café

Nice, wat heb je besteld?

Varen je andere drones al?
(ja, een boot maakt ook een zoemend geluid dus die mag ook drone genoemd worden ;) )

de wltoys v959. en het is wachten op de koppeling :( die is nog niet binnen)

en misschien vinden jullie die quadcopter prut. maar ik begin net. en je kunt alle onderdelen toch kopen. en ik heb goede reviews gelezen

en verwacht maar niet dat ik hier straks met tientallen quad's zit :P

De naze32 vliegers kennen deze zin vast wel:

Note: This hardware cannot be used with any DJI frames.

Zou daar binnenkort staan DJI frames or KISS ESCs :D.

Met al die regen heeft vast nog niemand ze echt kunnen testen of wel?

Laatst bewerkt door een moderator:
de wltoys v959. en het is wachten op de koppeling :( die is nog niet binnen)

en misschien vinden jullie die quadcopter prut. maar ik begin net. en je kunt alle onderdelen toch kopen. en ik heb goede reviews gelezen

en verwacht maar niet dat ik hier straks met tientallen quad's zit :P

Das een leuk quadje, kan weinig fout aan :)

Enneee...Als het net zo aanslaat als de boten denk ik niet dat je je aan die laatste regel gaat houden :mrgreen:

tja. vind dat het er ook wel om gaat hoe je er mee omgaat. hahaha. je weet maar nooit. maar ik vind boten bouwen en varen leuk.

ps mark ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd via fb

Op de kleine frames is 5inch meer als zat en zeker als je met mobius vliegt.
Maar wil je dezelfde ervaring, snelheid en power.....sterker nog.....wil je nog meer power en wendbaarheid dan men voorheen op 8,9 of 10 inch had, maar dan in een compactere en lichtere verpakking, dan is een 6inch quad de beste alternatief.
Zeker als je al mini gewend bent en niet meer terug wilt naar de hele grote multicopters.

Zie hier specs van cobra 2208+4S+6x45[emoji12]
urydupe5.jpg

Boris, jij bent de cobra 2000kv expert. waarom zou je die wel/niet op een mini-h frame (flip260 of nemesis 240 oid) zetten ipv 2300kv 3s of 1960kv 4s ?

pure overkill wellicht?

sent from a mobile device

Ik zie trouwens nog geen 2000kv cobra's bij multirotorparts, komen die binnenkort op voorraad? Dat is vast een lekkere combinatie met 20A ESC's, 6x4.5 inch props en een flip260 :D

Boris, jij bent de cobra 2000kv expert. waarom zou je die wel/niet op een mini-h frame (flip260 of nemesis 240 oid) zetten ipv 2300kv 3s of 1960kv 4s ?

pure overkill wellicht?

sent from a mobile device
Inderdaad...overkill :).

Het is meer voor een midi frame met wat meer gewicht waar je ook gopro mee wil nemen of een gimbal. Of je wilt gewoon een stunt copter bouwen :)

Laatst bewerkt:
Ook weer een leuk product binnenkort voor de Mobuis.

Mobius (micro-camera) Gimbal

This gimbal is specifically made and configured right out of the box for the Mobius Action Camera. It will also work with other small micro-cameras such as the Dimika and the Innovv C1. This gimbal will work right out of the box. No configuration should be necessary.
The gimbal comes fully calibrated and ready to use with any camera that weighs 38 grams (Mobius, Innovv).

Availability: AVAILABLE LATE JULY/EARLY AUGUST. 100 WILL BE AVAILABLE ON FIRST COME FIRST SERVE BASIS.

mobius-micro-camera-gimbal.jpg

mobius-micro-camera-gimbal.jpg

Waar heb je die gevonden? Ik hoef alleen maar één zo'n motortje te hebben.
Of iemand moet weten waar ik een lichtere gimbal motor kan vinden dan gebruikelijk is voor de gopro gimbals.

Ik wil graag een eigen ontwerp gaan maken, maar de motors die ik vind zijn of te duur, of te zwaar :-(

Ik ben effe goed kwaad op mezelf. De halve dag bezig geweest om een trekkers rugzak in de delen zodat ik met m'n mini makkelijk kon wandelen. Kom ik na dik een uur op een fantastische plek, 2.4 GHz skew planar antenne foetsie.
Terug naar de camping gewandeld, overal gekeken, niks terug te vinden :-(

Heeft iemand er misschien eentje over?

Thanks! Hij ziet er wel logger uit dan de versie die Mobius Cam NL heeft, ik weet niet welke dat is. En iets duurder, maar wel mooi kant en klaar. Ze zouden ze nog wat compacter moeten maken, want wanneer de quad met gemak een grotere kan dragen hebben de meesten geen mobius meer, is vooral fijn voor de mini's.

Haha, ben ik net een stukje doorgestoken, kom ik precies aan de andere kant van het parkje uit waar ik laatst vloog. Zit een steenfabriek ofzo maar terrein was ongeschikt en slecht begaanbaar.

toch maar ergens een weilandje gezocht. Land ik de eerste keer precies op een mierennest :S Gelijk helemaal vol.

Dus 3 accu;s later had ik het wel gezien daar. Wind stak op en werd wat dreigender.

Ben ik net op de weg terug naar huis. Rijd daar weer een scootmobiel.
Was het dezelfde persoon die mij vorige week aansprak in het park.
Dus toch maar gestopt en staande gehouden.

Nog even er over gehad.
Blijft op zich het probleem dat hij niet voor de anderen instaat maar heb hem nu iig zover dat het geen probleem is, mits ik niet boven ze ga vliegen.

Wat ik al zei, leuke plekjes zijn schaars hier.

Back