Multicopter Café

Hulde aan Hobbyking! Ik heb mijn lipo in december gekocht en laatst is die opeens overleden... Geen flauw idee waarom, maar ik heb maar een garantieformulier ingevuld en een refund (45USD!) gekregen.. Zonder hem te hoeven opsturen ofzo! :D
Ik las nadat ik het formulier had ingevuld dat er een maand garantie op zat dus ik had niet gedacht dat dat nog zou werken :P Gauw een nieuwe bestellen dus :)

Wel fijn dat ze dat zo doen. Überhaupt is een van de beste dingen van hun de lipo's, mijn Gens Ace lipo's doen eigenlijk niet onder regen de Rhino's, sterker nog, de Rhino's hebben een iets hogere capaciteit en zijn nog lichter ook, prestaties zijn allebei prima.

Ow man
Ik wil zoveel zeggen maar mag het niet...
In het ene topix ehm topic lach ik me rot, en in het andere verbaas ik me 100uit
:rolling:

Willen ze dan ook de besturing van auto's gaan overnemen? Die kunnen nu immers ook te hard rijden waar dat niet is toegestaan en leveren een veel directer en dodelijker gevaar voor de omstanders op.
Of bijvoorbeeld auto's die gejat zijn op afstand overnemen zodat ze zichzelf naar het politiebureau rijden.

Zo lang we het in onze hobby over drones blijven houden gaat dit soort bangmakerij niet op verzet stuiten en krijgen ze het uiteindelijk ook nog voor elkaar.

Er zijn al genoeg regels die dit soort ongewenste praktijken afvangen, ga je gewoon lekker bezig houden met de wet handhaven, in plaats van voor eigen rechter en beul spelen.

Vele houden zich ook netjes aan de regels, ik zag zostraks al dat er bij mij in de buurt kinderen met een nieuwe "drone" in de bomen vast zat.. Waar ff de brandweer. Erbij moest komen :D,

Mijn vlieg locatie in het park is verkeken :(
Kreeg een boze "Fulltime Kamp-eerder" over me heen. Nog niet de ergste maar als ie dacht dat ik het was die ergens in de buurt rond vloog bij hun had ik een probleem gehad.

Weet het niet. Ben amper in die hoek geweest en dan nog. Zoveel zie je niet maar ze voelen zich gelijk bedreigd blijkbaar.

Mooi balen want dat is het enige stukje in de buurt hier. De rest moet ik de weilanden in buiten de stad.

Vind het toch al klote om met bril op te staan in mn uppie terwijl er zo hier en daar wat volk rond hangt.

Wel rondje gedaan met de mobius. Stelt niet veel voor. Eens kijken of het wat is qua opnames.

Mooi balen. Zit op Google earth te spitten maar er is helemaal niets leuks te vinden. Dacht ik een ander parkje relatief dichtbij gevonden te hebben. Je raadt het al. Zelfde volk aanwezig $#$ GVD!!!

https://www.google.nl/maps/place/Li...ata=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x4cab93f144dc5776

Alles hier is alleen maar woningbouw of kale weilanden. Ben ook niet zo van het rijden. Moet er binnen 10 min wel zijn als ik even alleen een paar accu's wil vliegen.

Laatst bewerkt:
Dat gezeur heb ik hier ook gehad maar heb ik de grond in kunnen trappen met:niet zeuren is maar paar minuten:rolling: snap de mensen wel maar kom op is maar paar minuten geen uren.. anders moet je een kettingzaag daar aan zetten:lol:

Houdt vol. Ik ben destijds ook maanden aan het zoeken geweest voor mijn vliegtuigen, en uiteindelijk een gewillige boer gevonden met grondgebied langs de IJssel.

Wat voor één? En noem ze liever geen drones (ja, ik ben een zeur, maar iemand moet beginnen denk ik dan maar).

De eerste stap om van de negative reacties af te komen is de vooroordelen afvangen.
Wij vliegen met multirotors of modelvliegtuigen.

Eens. In de media wordt drone altijd met een negatief beeld gebruikt. Van die dingen die zomaar uit de lucht vallen, privacy schenden en van afstand raketten afvuren :p
Klinkt wel lekker bijdehand trouwens :D

Een kiss regelaar....18Amp :D:D

attachmentNew.php

Back