Multicopter Café

Onbelast 3.5 volt per cel.

Waarom denk je dat?
Ik leg toch precies uit dat ik hem op 14 volt heb gemeten en dat de cut off op 14.2 staat?

Cut off slaat aan bij belast voltage van 14.2 volt.
Onbelast voltage ligt meestal hoger als belast voltage.

Dus, hoe heb je die 14.02 volt gemeten? belast of onbelast?

Belast en onbelast word volgens mij door elkaar gehaald...
Is mij bekend, ik wijs er zelf ook vaak op.
De QR-X350 heeft een cut-off op 3,8V volgens Walkera. Ze zeggen er niet bij of hij in werking gaat bij 3,8V in belaste staat. Ik denk het wel, want dat is het makkelijkste te meten tijdens de vlucht.
Haal ik de accu los en sluit meteen een cellentester aan, (ik heb 3 verschillende, dus wel betrouwbaar) dan meet ik steevast 3,78V tot 3,83V per cell.
Wat wel vreemd is omdat de celspanning onbelast meteen weer oploopt. Vlak voor afslag is het al een sloom ding geworden.

Gezocht sony super had 600
Ik zoek een sony super had 600 hij hoefr niet nieuw te zijn maar hij moet wel perfect werken ik geef je de nieuw prijs er voor
Pb maar als je iets hebt liggen

Ik woon in Belgisch Limburg, in Diepenbeek om juist te zijn. Niet ver van mijn woonplaats is een modelbouw club de "Modelvleugels Diepenbeek". Ik vroeg me af hier iemand rond dwaalt op het forum die daar lid van is, en of ik daar veilig en verzekerd aan de slag kan met mijn quad?

na lang praten met mijn vader over welke quad ik nu ga namen ben ik uitgekomen op de nine eagles visitor 3
veel leuke functies die ook later handig zijn

ik zou idd eerst de hubsan kopen. maar voor meer geld en meer handige functies lijkt mij het het sparen wel waard om ook iets te kopen waar ik niet snel op uitgekeken raak

Ik wil een aantal zaken bestellen bij Blackout en de vraag is wie wil met mij meebestellen?
Scheelt verzendkosten

Voor een frame ben je al gauw 70-80 euro kwijt aan koeriers kosten

Stuur een PB met wat je wilt, met een paar man zijn de kosten te overzien

Back