Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Super gedaan!Veel plezier er mee richard![]()
Yesyes!!! Hij is terug![]()
![]()
Nu hopen op beetje mooi weer dit weekend!
En nu eerst werken pff![]()
Die lipostrap is van de praxis haha de oude was versleten,niCe .. vooral die lipo strap
was ie kapot dan ??
wordt tijd voor een echte Blackout miniH :vamp:
D
En heb de prijzen gezien van blackout pff, en vrrzendkosten van 70€??? Las ik ergens laatst![]()
Ik ben op zoek naar 4 leuke motoren voor m'n quad, iets in de orde van 950/1000 kv.
Heb 4 sunnysky's besteld bij banggood, 50% kans dat het valse zijn...
Wie kent er een betrouwbare NL/BE shop die deze motoren verkoopt (moeten geen sunnysky's zijn, een goed alternatief kan ook)?
Inderdaad, die heb ik ook en ze zijn erg goed, alleen wel even opletten welke esc's je erbij koop, in ieder geval geen Hobbyking afro's, dat gaat niet goed icm die motoren.![]()
Inderdaad, die Cobra's heb ik ook en ze zijn erg goed, alleen wel even opletten welke esc's je erbij koopt, in ieder geval geen Hobbyking afro's, dat gaat niet goed icm die motoren.![]()
Roni gaf de 2000kv en de 950kv aan vandaar dat ik de motoren gewisseld heb, ze zijn niet echt goedkoop dus zonde om af te laten fikken.... Zeker zolang het niet zeker is.