Wil best betalen om geen reclame te zien... Maar dat bieden ze niet helaas
U've got email....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wil best betalen om geen reclame te zien... Maar dat bieden ze niet helaas
U've got email....![]()
Dank! Aardig van je... Zal de Apple variant eens gaan zoeken
Xt-60 zitten soms wel erg strak.
Pietsje wd40 erop. klaar.Dat zijn geen grappen, soms mep ik met de recoil (als ze eindelijk los komen) bijna het harnas van mijn quad.
Dan neem je contact op of je gaat er op bezoek. Gegarandeerd dat al je vragen worden beantwoord!
Volgens mij wil het ook nog wel eens helpen om een klein gaatje in de connector te boren. Zuigt ie niet zo vast.Pietsje wd40 erop. klaar.
Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig! Een drup is al genoeg.
Dit filmpje hoorde hier echt thuis... hahaha geen douch raampje maar gewoon boven op een dak
dumpert.nl - Goed gebruik maken van een drone
geweldig hahaha , ik was mijn drone even gaan halen op het dak![]()
Ik vlieg al een tijdje met een 3D geprinte houder voor mijn gopro met een servo die ik op en neer kan tilten. Echter is deze niet gestabiliseerd zoals een echte gimbal en heeft ook maar 1 richting (op en neer). Op zich ben ik daar meer als tevreden mee voor mijn huidig gebruik. Echter zou het wel leuk zijn dat wanneer ik rechtdoor vlieg de gimbal automatisch omhoog gaat kijken zodat ik niet manueel de camera moet bijsturen. Wat moet ik kopen als ik deze gimbal automatisch wil laten stabiliseren? En kan dit goedkoop? Aangezien ik niet zwaar wil investeren in een sturing voor een gimbal die ik zo goedkoop heb kunnen maken
Edit: Ik heb trouwens een Wookong-M in m'n F550 zitten, zou het mogelijk zijn om die servo op de F1,F2 poorten aan te sluiten? Of kan dit enkel met de zenmuse gimbals en dergelijke (brushless)