Multicopter Café

hmm nu je het zegt is het misschien beter dat ik het zelf even op de testbank probeer. Wil niet verantwoordelijk zijn voor een in 2 stukken gebroken Skyhero :D

Ik heb niet specifiek gezegd dat die 950kv cobra motoren sync issues met afro hebben. Dat is voor zover ik weer nog niet geprobeerd.
Enige wat ik en roni wouden aanbevelen om het niet te doen, omdat je niet de eerste wilt zijn die na een aantal dagen bouwen staat te popelen om het te vliegen en dat het dan als een baksteen uit de lucht komt.
Er zijn zoveel motoren en configuraties die niet met afro goed samen gaan op het moment. Dat is allemaal door het feit wat menno al aangaf doordat het te veel op software vertrouwt ipv hardware.
Nadat ik zoveel slechte verhalen over de afros heb gelezen en gezien weet ik zeker dat ik er nooit meer voor zal kiezen.

Ik zit met een probleem. Zodra ik een lipo/accu leeggevlogen heb met mijn Hubsan X4 en ik stop er een nieuwe in, daarna moet ik mijn controller resetten en dan opnieuw verbinden. Dit gaat prima, maar daarna kan ik niet meer in de expert modus. Het lijkt alsof ik in de instellingen zit te rommelen terwijl ik daar niet moet zitten. Iemand een oplossing?

Probleem opgelost voor de SH-Little Spyder icm de Cobra 2217's, ik heb net zes 40A Cayennes van Burg overgenomen om voorlopig erop te zetten, ook heb ik dan heb ik er dan gelijk genoeg voor de Sky-Hero Little Spider 6 550 binnenkort. :cool:

Ik hoef er dan tzt alleen maar twee Cobra 2217's bij te hebben, en de SHL kan dan weer verder met de afro's icm de Tigers, 6x 2217 Cobra op de SHLS 6 550, Ceyenne's erop en nog wat rommel, powerbeast...:vamp:

Laatst bewerkt:
Voor wie geen/weinig zin heeft om zelf een fpv multi te bouwen heeft HK weer een nieuwe in zijn assortiment, als frame en RTF versie.

Quanum Venture FPV QuadCopter With Power System (ARF Version)

1(176).jpg

Quanum Venture FPV Deluxe Quad-Copter Set With DJI, FatShark, Multistar and Afro Components (PNF)

:pc:

Voor wie geen/weinig zin heeft om zelf een fpv multi te bouwen heeft HK weer een nieuwe in zijn assortiment, als frame en RTF versie.

Quanum Venture FPV QuadCopter With Power System (ARF Version)

1(176).jpg

Quanum Venture FPV Deluxe Quad-Copter Set With DJI, FatShark, Multistar and Afro Components (PNF)

:pc:

Over smaak valt niet te twisten. Persoonlijk vind ik dit wel een betere layout dan de witte phantom en walkera quadjes. Het ziet er iig meteen een stuk minder "speelgoed" uit.

Dit frame met cammo paintjob, een duchtig setje cobra's zou best nog wel eens een lekker scheurmonster kunnen zijn, en daar een cheap gimbal met sj4000 onder en je hebt een winnaar voor onder de 400 eu!

Waarom zou zoiets moeten landen?

Lijkt me dat er weinig tot geen ruimte is voor lading, dus zou ie voor observatiedoeleinden beter geschikt zijn.

Lijkt me wel handig, drone ziet via camera een persoon in nood, en geeft vervolgens de GPS coordinaten door aan de hulpdiensten, die vervolgens precies weten waar ze moeten zijn.

Back