Ik vlieg ze af en toe in een Hframe en in een Hex, op 3s met 10amp esc's en zie ook geen problemen. Maar er is natuurlijk beter te krijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kreeg gisteren 8 ZMR motors en 6 esc binnen in een mooi klein doosje voor de hexa ( en 2 spare motors) maar ook geen extra kosten.....mazzel zullen we maar zeggen. Laatste 2 bestellingen van HK met als waarde opgegeven 32 $ was ik ook de pineut6x besteld daar en 4x douane kosten. Het kan dus wel... Maar soms ook niet.
Gisteren de FPV maiden. Ging prima. Nog niet gefilmd met de Mobius omdat ik nog steeds op het onderstel zit te wachten (ruim 30 dagen nu al).
Ik heb nu nog geen OSD maar merkte gelijk dat dit de volgende bestelling gaat worden. Het enige wat ik eigenlijk nodig heb is voltage, hoogte en RSSI. Waar hoogte op dit moment het belangrijkste is want echt ver weg vlieg ik nog niet. Welke betaalbare OSD zal werken met mijn Teleporter V3 setje?
Ik heb de timer op mn zender aan staan. Als die klaar is met piepen moet ik terug komen.
Scheelt weer gewicht op de quad![]()
Osd weegt een paar gram en is lichter dan een lipo buzzer.
Buzzer zit er ook niet op![]()