Multicopter Café

6x besteld daar en 4x douane kosten. Het kan dus wel... Maar soms ook niet.
Kreeg gisteren 8 ZMR motors en 6 esc binnen in een mooi klein doosje voor de hexa ( en 2 spare motors) maar ook geen extra kosten.....mazzel zullen we maar zeggen. Laatste 2 bestellingen van HK met als waarde opgegeven 32 $ was ik ook de pineut :p....ik zorg dat ik er voortaan daar ook 22 euries van maak ha ha.

Gisteren de FPV maiden. Ging prima. Nog niet gefilmd met de Mobius omdat ik nog steeds op het onderstel zit te wachten (ruim 30 dagen nu al).
Ik heb nu nog geen OSD maar merkte gelijk dat dit de volgende bestelling gaat worden. Het enige wat ik eigenlijk nodig heb is voltage, hoogte en RSSI. Waar hoogte op dit moment het belangrijkste is want echt ver weg vlieg ik nog niet. Welke betaalbare OSD zal werken met mijn Teleporter V3 setje?

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren de FPV maiden. Ging prima. Nog niet gefilmd met de Mobius omdat ik nog steeds op het onderstel zit te wachten (ruim 30 dagen nu al).
Ik heb nu nog geen OSD maar merkte gelijk dat dit de volgende bestelling gaat worden. Het enige wat ik eigenlijk nodig heb is voltage, hoogte en RSSI. Waar hoogte op dit moment het belangrijkste is want echt ver weg vlieg ik nog niet. Welke betaalbare OSD zal werken met mijn Teleporter V3 setje?

Ik heb zo'n super simple OSD ding met alleen m'n voltage, heb hem gekocht bij minicopters voor een tientje ;)

Hoogte is niet super belangrijk voltage is belangrijker je zult altijd optijd de grond weer zien en gewoon optijd stoppen met omhoog gaan;-)

Ik heb de timer op mn zender aan staan. Als die klaar is met piepen moet ik terug komen.
Scheelt weer gewicht op de quad :)

Is gewoon wennen die hoogte inschatten, komt wel na een vlucht of 10, begin het nu eindelijk ook te zien (alhoewel ik soms nog wel 1ns iets te laag ga :p)

Nou ik zat op het filmpje opeens een stuk hoger dan ik dacht :) Laatste stukje als ik terugvlieg naar de auto. Na de draai naar de auto toe dacht ik wtf :D

Ik heb de timer op mn zender aan staan. Als die klaar is met piepen moet ik terug komen.
Scheelt weer gewicht op de quad :)

Osd weegt een paar gram en is lichter dan een lipo buzzer ;).

Een timer is nooit precies vind ik. Als je lipo bikvoorbeeld op is na een tijdje of in koud weer gaat je vliegtijd enorm achteruit soms

“We will be conducting a full investigation of what happened but it looks as though someone has hacked into our system,”

jaja....

Nou nee. De heli ging gewoon prima de lucht in maar voltage dropte veel sneller dan normaal.

Back