Multicopter Café

Ik zit te wachten op een pakketje uit Singapore, en duurde me te lang. Zelf even onderzoek gedaan. En gebeld met posnl. Wat blijkt dat pakketje 4 april in nederland was en na 2 weken bij de douane heeft gelegen en vervolgends terug gestuurd is aar de verkoper. Merk waardig genoeg had postnl nog nooit eerder zooiets gehad. Dus vroeg ik me af heeft iemand dit een x gehad?

En een claim doen via paypal werkt niet meer is 49 dagen na aankoop en moet binnen 45 dagen:-(
Als er iets, maar dan ook iets aan je adres niet klopt wordt het pakketje terug naar afzender gestuurd. Dit heb ik al een keer eerder gehad.

Ik zit te wachten op een pakketje uit Singapore, en duurde me te lang. Zelf even onderzoek gedaan. En gebeld met posnl. Wat blijkt dat pakketje 4 april in nederland was en na 2 weken bij de douane heeft gelegen en vervolgends terug gestuurd is aar de verkoper. Merk waardig genoeg had postnl nog nooit eerder zooiets gehad. Dus vroeg ik me af heeft iemand dit een x gehad?

En een claim doen via paypal werkt niet meer is 49 dagen na aankoop en moet binnen 45 dagen:-(

Heb ook laats iets besteld uit Singapore, was binnen 3 weken al binnen;) kwam ook via postnl thuis gebracht..

Heeft iemand een adresje in NL voor die zwarte 6mm kunststof afstandsbussen (10mm lang, female/female) (en dan niet bij de Conrad)? Gisteren bij Conrad een bestelling gedaan en ik was zo druk bezig om aan de 25 euro te komen (ivm "gratis" shipping) dat ik juist die ben vergeten te bestellen :rolleyes:. Ik heb er slechts 4 nodig...

Ongeacht wat altijd binnen 45 dagen een geschil starten bij Paypal. Nu rest je niets anders dan contact opnemen met de verkoper.

@heyudude: dank je wel, dat topic had ik al gezien maar ik had niet verder gelezen dan de eerste twee quotes. Er staat veel nuttige info in. Het is om bang van te worden, wat er allemaal mis kan gaan met solderen! :o
Ik ga nu een zwaardere soldeerbout bestellen met een brede punt, dacht aan deze. En om de kans van slagen te vergroten, koop ik er ook ander soldeertin bij (loodtin).
Alle anderen trouwens ook bedankt voor jullie reacties!

Ik heb een soldeerstation van 55 euro regelbaar van Aoyue type 937 geen geld en goed, stiften los te krijgen. Ook zonder digitaal scherm te krijgen voor 35 euro.
100 w is wel veel zeg, deze is prima ook voor connectoren

Ongeacht wat altijd binnen 45 dagen een geschil starten bij Paypal. Nu rest je niets anders dan contact opnemen met de verkoper.

Gelukkig hebben ze een goeie klanten serves en verzenden ze het vandaag weer zelfde pakketje aangezien ze gisteren het pakketje terug hebben ontvangen. En heb er idd van geleerd ga vanaf nu geschil aanvragen op 30 dagen:-)

Hmm ik zou de verkoop sectie even leeghalen en de quad schoonmaken en solderen zo als het moet.
Die is linke soep in de lucht als je pech hebt

Mijn Turnigy lipo's werden geleverd met HXT 4mm connectors, maar die zijn net wat groter dan de HXT connectors die ik had besteld. Ik wil ze dus gaan vervangen door die andere HXT connectors. Dan kan ik dus het beste een stukje van de kabel afknippen i.p.v. de bestaande (waarschijnlijk loodvrije) vertinning gebruiken?

Maar het puntje van de kabel is dan toch nog steeds vertind met loodvrij tin? En dat gaat toch slecht samen met de loodtin die ik ga gebruiken voor de nieuwe connector?

Ik knip ze ook af. Scheelt niks en je hebt een schoon stuk. Ze beiden tegelijkertijd afknippen doe je 1 keer :p

Back