Multicopter Café

Verwissel de antenne van de zender en ontvanger. Een ontvanger moet zonder antenne ook goede ontvangst hebben close ranger

Zitten er wel de juiste connectoren op? de rechter, sma, is wat fatshark en immersion rc gebruiken.
Misschien overbodig te melden maar zet de zender niet aan zonder antenne.
SMA%20vs%20RPSMA.jpg

Ik heb op beiden connector met pinnetje. Ik heb de antennes gewisseld tussen zender en ontvanger.

En ik probeer het een 3e keer en opeens wel beeld. Misschien in alle enthousiasme wat verkeerd gedaan. Geen idee..

"Uiteraard kanalen geprobeerd op de bril"
Heb je ook andere geprobeerd op de zender?
Ik gebruik die spironet antenne's en dat was een kwestie van aansluiten en klaar dus niets te veranderen voor een ander type antenne's.

Nee op de zender niks gedaan. Ik heb op de bril zitten klooien omdat ik de eerste keer geen beeld had. Daarna had ik met de gewone antennes wel beeld. En nu ook met de spiro's. Dus ik heb zitten rommelen denk ik. Laten we het maar op nieuwigheid houden :p

Tuurlijk wel haha ik zal zo ff een linkje hier neer zetten

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha ja hoor ja hij was minder sterk ik had de geweldige graupner props haha dus ik won :)

Haha gelukkig hoeft hier geen politie en verzekering bij te komen kijken ;)

Haha ja hoor ja hij was minder sterk ik had de geweldige graupner props haha dus ik won :)

had jij geen schade ?

paar weken geleden tegen DEVIL31 opgevlogen of hij tegen mij eigelijk !!
het ziet uit alsof ik tegen hem RAM, maar hij komt opeens naar rechts (DRIFTER noem ik hem nu)
hij had met zijn Graupner props mijn Ontvanger Antenne door gesneden :D

Nee ik had niks mn tx was er af maar kon er zo weer op met t rap

Hoe groot is de kans? ... Toen we met faomie vliegtuigen bewust tegen elkaar wouden vliegen lukte het nooit.. Met quads als nu 2 keer... Linke dingen!

Back