Multicopter Café

Me mini staat eindelijk klaar! Omdat sanderw13 een eigen mini haalt mocht ik zijn cam lenen tot de mijne binnen komt!!:D dus vanavond ff samen vliegen :cool: :) ben benieuwt hoe het vliegt op fpv:)

Druk druk druk

2niml1e.jpg

morgen vliegen:-)
Sexy!

WOOOHOOOOO!!!!! Het heeft wat moeite gekost maar mijn quad is klaar voor de eerste vlucht! Ik kan eigenlijk niet wachten, maar nu waait het een beetje hard hier dus ik wacht toch nog maar even.. Morgen ben ik bij de meeting in Soesterduinen, dan gaat ie (edit: hopelijk, als het goed weer is) de lucht in! :cool: :D Ik ben zo benieuwd hoe hij vliegt!

Edit: zoals hij nu staat zal hij niet goed vliegen: alle vier de props staan verkeerd.. Volgende keer eerst de quad recht zetten bij het monteren van de props... ;)

P1100131%20%28Large%29.JPG

P1100125%20%28Large%29.JPG

Zo te zien gebruik je een KK2.x. (welke precies?)
Waarom heb je de keuze genomen om de KK2 op de onderplaat te monteren?
Wat zijn jouw PI instellingen?

Ziet er trouwens wel mooi uit!

Hehe, doe ik ook niet hoor ;).
Gewoon puur als indicatie.

Trouwens, ik zie bij veel F450's dat de accu bovenop ligt. Is dat om een bepaalde reden of gewoon makkelijker voor het omwisselen?

Laatst bewerkt:
@ thijsco: Accu doen ze bovenop uit gemak. Als je de accu onder de quad hangt moet er een landingsgestel onder om niet op je accu te landen en hem te beschadigen.

@ rene: geeft de BEC nog wel 5v aan de Naze?

Zo te zien gebruik je een KK2.x. (welke precies?)
Waarom heb je de keuze genomen om de KK2 op de onderplaat te monteren?
Wat zijn jouw PI instellingen?

Ziet er trouwens wel mooi uit!

Het is een KK2.1.5 en ik heb hem op de onderplaat gemonteerd omdat ik denk dat hij dan beter beschermd is. En ik wilde de lipo boven, dat leek mij handiger met het wisselen. Met het KK bord op de onderplaat is de bediening wel lastiger, maar het is te doen.

Aan de PI instellingen heb ik nog niets veranderd. Vandaag heb ik op de multicopter meeting in Soesterduinen een geslaagde maiden flight gehad met mijn quad. :)

2a5y2aru.jpg

Me gains zijn nogal van slag.., Had ze van 160. Na 140 maar alsnog problemen, en bij 100% is ook niks, wat hebben jullie [ naza m lite ]

Je kunt de settings niet zomaar overnemen: welke motoren/ frame/ vliegstijl noem maar op.... Alles heeft invloed
Je hebt nu een start punt, niet meer dan dat

Ik zou bij Reset beginnen en dan langzaam stap voor stap aanpassen

ok .. dan de Gains vd pitch en roll iets lager --> stapje voor stapje

heb je draaiknoppen op je zender ?
dan kan je ze toevoegen in de DJI software en zo je mini afstellen

Back